Національний конкурс комп’ютерних проєктів
«INFOMATRIX UKRAINE 2024»
РЕЗУЛЬТАТИ
Національного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX UKRAINE 2024»
Для участі в національному конкурсі комп'ютерних проєктів «Infomatrix Ukraine 2024» зареєструвалися 202 учасники зі всієї України (крім тимчасово окупованого Криму), які представили 171 проєкт.
За результатами відбору до II етапу допущено 167 проєктів та 197 учасників.
Це перший в історії Київської МАН конкурс, який має статус національного відбору на міжнародний конкурс «INFOMATRIX 2024»
Київська Мала академія учнівської молоді в особі директорки Ірини Поліщук та румунський Фонд освітніх закладів Lumina (Lumina Educational Institutions Foundation) в особі президента Мехмета Буюккомбака (Mehmet Buyukcombak) підписали угоду про партнерство.
Мета партнерства: долучити більшу кількість юних киян та талановиту молодь України для реалізації власних освітніх і наукових можливостей на світовому рівні, сприяти міжкультурному діалогу та співпраці на міжнародному рівні.
Відповідно до укладеної угоди, у 2024 році Київська МАН як міжнародний партнер Фонду Lumina вперше проведе Національний конкурс комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX UKRAINE 2024», в рамках якого талановита молодь зможе представити свої проєкти у сфері інформаційних технологій, робототехніки та хакатону. Кращі з них отримають змогу взяти участь у Світовому фіналу конкурсу INFOMATRIX, який відбудеться 31 травня – 4 червня у м. Бухарест, Румунія.
Запрошуємо до участі учнівську молодь віком 11-18 років:
- здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти;
- здобувачів освіти закладі професійної (професійно-технічної) освіти;
- здобувачів освіти закладів фахової передвищої освіти;
Для участі у змаганні учасники повинні представити завершені проєкти в галузі інформаційних технологій, програмування, апаратного управління, робототехніки. Подача заявок на участь починається з 25 січня 2024 року і триватиме до 25 лютого 2024 року.
Переможці змагань отримають призи та подарунки від організаторів та партнерів заходу. Всі учасники та педагогічні керівники отримають сертифікати про участь. Проєкти, що будуть визнані кращими відповідно до умов проведення конкурсу, отримають право представляти Україну на Світовому фіналі INFOMATRIX у м. Бухарест, Румунія.
За детальною інформацією щодо участі прохання звертатись до організаційного комітету –
Валентин Протопопов, завідувач відділення безпеки та оборони;
Head of Infomatrix Ukraine (067-455-7094),
е-mail: bezpekakman@gmail.com
E-mail конкурсу: infomatrix@kman.kyiv.ua
Телеграм-канал конкурсу: https://t.me/infomatrixukraine
- Положення про Національний конкурс комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX UKRAINE 2024»
- Порядок проведення Всеукраїнського науково-технологічного Хакатону «Безпечне місто» в рамках Національного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX UKRAINE 2024»
- Наказ про організацію та проведення Національного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX UKRAINE 2024»
Що таке Infomatrix?
Infomatrix - це глобальна ініціатива, що охоплює конкурси комп'ютерних проєктів, робототехніки та хакатонів, покликана об'єднати молодих ентузіастів, які цікавляться ІТ-сферою. Цей міжнародний конкурс був задуманий з метою зібрати найталановитіших студентів ІТ-спеціальностей з усього світу. Він виходить за рамки просування професійної майстерності, розширюючи свою мету до сприяння міжкультурному діалогу та співпраці, залучаючи студентів та викладачів з різних куточків світу.
Три стовпи Infomatrix
Запалюй свій творчий потенціал!
Ви готові продемонструвати свій інноваційний дух на світовій арені? Конкурс проєктів Infomatrix чекає на ваші неординарні творіння у чотирьох захоплюючих категоріях: Програмування, Цифрове мистецтво, Апаратне управління та Короткометражний фільм
- Об'єднайтеся в команду або йдіть поодинці - вибір за вами!
- Оберіть категорію, яка резонує з вашою пристрастю.
- Створіть революційний проєкт.
- Презентуйте свій шедевр нашому шановному журі.
Там, де говорять машини!
Готуйтеся до захопливого досвіду в Infomatrix Robotics Challenge! Незалежно від того, чи захоплюєтеся ви роботами-слідівниками лінії, роботами-сумо або роботами, що розгадують лабіринти, це ваш шанс довести свою робототехнічну майстерність на світовій арені.
- Виберіть свою категорію – Line Follower, Sumo або Task Performing Robot.
- Зберіть команду своєї мрії.
- Створіть робота, який затьмарить конкурентів.
- Змагайтеся в міжнародному фіналі та продемонструйте навички свого робота.
Хакатон
Будьте готові закодувати свій шлях до перемоги в Infomatrix Hackathon! Принесіть свою A-гру, сформуйте команду з 3-4 майстрів програмування та готуйтеся до марафону програмування.
- Зберіть потужну команду.
- Відвідайте міжнародний фінал.
- Отримайте тему хакатону.
- Створюйте код, співпрацюйте та створюйте новаторський проєкт за 2 дні.
- Представте свій шедевр на суд журі.
- Кодуй, співпрацюй, перемагай!
Категорії
[Конкурс проєктів]
Планування. Кодування. Налагодження. Програмування. Якщо ви вважаєте, що готові до виклику і здатні створити робочу програму від початку до кінця, вам обов'язково варто спробувати! Веб-програмування, додатки або десктопні програми та багато іншого включено в цю категорію.
[Конкурс проєктів]
Комп'ютерне мистецтво (також відоме як цифрове мистецтво) - це процес художньої презентації, який може включати в себе ілюстрації, дизайн, 2D або 3D анімацію. Роботи повинні бути в цифровому форматі, а не на папері! Якщо ви - цифровий Пікассо, ми чекаємо на вас у фіналі.
[Конкурс проєктів]
Створіть керуюче програмне забезпечення або підключіть його до електронного/механічного пристрою. Наприклад, проєкти на основі Arduino, IoT або навіть Lego... Також у цій категорії вітаються проєкти з робототехніки, за винятком роботів, що слідують за лінією, та роботів-сумоїстів.
[Конкурс проєктів]
Створіть відео (короткометражний фільм, до 7 хвилин), в якому ви передасте свій меседж через історію, доповнену візуальними та аудіо ефектами. Додайте англійські субтитри. Ви можете створити свій проєкт про будь-яку з 17 Цілей сталого розвитку ООН. Натисніть тут, щоб дізнатися більше про ЦСР ООН.
[Робототехніка]
Учасник повинен спроєктувати та запрограмувати робота, здатного якнайшвидше виявити шлях, прокладений чорною лінією, та слідувати ним. Максимальні розміри робота - 25 X 30 см, використання турбін не допускається.
[Робототехніка]
У категорії роботів, що слідують за лінією, суперники можуть бути серйозними. Учні молодших класів можуть створювати роботів, що слідують за лінією, використовуючи такі набори, як EV3, NXT, Spike, 51515, mBot або JoinMax. Спроєктуйте та запрограмуйте робота, здатного якомога швидше виявити шлях, прокладений чорною лінією, та слідувати ним.
[Робототехніка]
Сконструюйте робота, який повинен пройти лабіринт, знаходячи шлях без сторонньої допомоги. Як тип автономного робота, він повинен самостійно розшифровувати шлях, щоб успішно пройти лабіринт. До участі допускається будь-який робот, побудований учасником, ширина шляху якого не менше 20 см, через білі стіни висотою 15 см.
[Робототехніка]
Це змагання, в якому два спеціально побудовані роботи намагаються виштовхнути один одного з арени за допомогою датчиків, розумного програмування та інноваційного дизайну. Арена для змагань - це коло діаметром 77 см, а час, відведений на кожен раунд, становить 3 хвилини.
[Робототехніка]
Це змагання, в якому два роботи, побудовані лише з конструктора Lego, відомі як сумо-боти, намагаються виштовхнути один одного з арени, використовуючи датчики, розумне програмування та інноваційний дизайн. Арена для змагань - це коло діаметром 77 см, а час, відведений на кожен раунд, становить 3 хвилини.
Більше фото ТУТ