Комунікація та публічні виступи англійською мовою
"Loudspeaker.Express yourself!"

The more you like yourself,  the less you are like anyone else,  which makes you unique.

Walt Disney

 

Сьогодні молоді набагато простіше спілкуватися за допомогою меcсенджерів чи телефонів, ніж віч -на-віч.  Спілкування – це те, що відбувається між двома чи більшою кількістю людей, коли вони збираються разом та спілкуються – з друзями, у класі, на роботі чи в межах сім’ї. Ми спілкуємося кожного дня, проте це не завжди легко.

Ви коли -небудь зіштовхувалися із ситуацією, коли не могли презентувати власну ідею та почувалися ніяково? Чи колись у Вас бракувало слів, щоб відповісти на питання? Ви колись думали про те, що можна було сказати у ситуації, коли вона вже закінчилася?

Не потрібно хвилюватися! Ви такий не один! Кожен із нас колись мав подібний досвід та почувався саме так. Проте не кожен вчиться, як виходити з таких неприємних ситуацій переможцем!

 

У рамках проєкту міжособистісної комунікації та публічних виступів англійською мовою  Loudspeaker. Express yourself! Ви маєте змогу навчитися будувати якісне спілкування з друзями, однокласниками, вчителями та з іншими людьми у Вашому житті! І робити Ви це будите саме англійською мовою!

Набір проводиться для учнів 14+ років, які захоплюються публічними виступами та англійською мовою. Рівень володіння мовою: від впевненого intermediate та вище.

Мета:

Допомогти учням у розвитку навичок  якісного спілкування та  набутті досвіду публічних виступів. Розвиток цих навичок допоможе молоді у майбутньому бути більш підготовленими до вимог сучасного життя.

 


СТРУКТУРА 

Тривалість: жовтень 2024  - травень 2025 

Модуль 1

Що таке комунікація або чому люди по-різному сприймають однакову інформацію

Модуль 4

Робота з емоціями та техніки заспокоєння під час публічних виступів

Модуль 7

Візуальний супровід промови 

Модуль 2

Що таке активне слухання та чому вони важливе

Модуль 5

Структура промови або як побудувати ефективний виступ

Модуль 8

3 типи промов та як їх робити

Модуль 3

Як зрозуміти людину без слів або до чого тут мова тіла

 Модуль  6

Як відповідати на питання після промови та як це може допомогти при складанні усних іспитів чи захисті наукових робіт

 

Основні завдання:

  • навчити учасників вести ефективну комунікацію з будь-якою людиною англійською мовою;
  • навчити учасників готувати та презентувати виступи англійською мовою;
  • розвинути навички ефективного слухання;
  • навчити оцінювати виступи інших учасників.

 

Організатор: 

Комунальний позашкільний навчальний заклад «Київська Мала академія наук учнівської молоді»

Керівник :

Апостолака Інга Олександрівна – керівниця  секції «Публічні виступи англійською мовою» відділення іноземної філології та зарубіжної літератури Київської МАН

Учасники:

Учні від 14 років

Заняття проводяться в онлайн форматі.

Наприкінці навчання учні будуть мати впевненість у власних вміннях, навички роботи з іншими людьми та досвід  міжособистісної комунікації. 

 


 

 

РЕЗУЛЬТАТ УЧАСНИКІВ ДО/ПІСЛЯ


 

Відгуки

Пролєєва Валерія 
учениця 8 класу

1. I expected to become confident, to stop being very nervous because I am out of my comfort zone, and that's exactly what I got!
2. as I already said, this project helped me become more open, self-confident, and I stopped being ashamed of myself and my opinions.
3. I really liked the fact that we have a very good teacher and a good team, which I am very happy about.
4. I think that the project is already perfect, so I have no recommendations to add.
5. of course I would recommend this project to others, especially for people like me, because as I said, I became more confident and my life became easier, thank you.
(ТОВ "ЦЕНТР ОСВІТИ "ОПТІМА")

Артем
учень 10 класу

Рекомендує всією душею цей проект. Тут ви знайдете: Корисні навички котрі знадобляться в майбутньому, теперішньому, минулому. Цікаво проведете час с однолітками. Знайдете друзів. А також зустрінете найкращу вчителька англійської мови пані Інгу, котра не змусить вас вивчити всі часи в англійської мови...
(ТОВ "ЦЕНТР ОСВІТИ "ОПТІМА")

Литвин Софія
учениця 8 класу

I am glad that I had the opportunity to be a part of this project. During the whole time, I got to know different people with whom it was fun and interesting to study emotional intelligence. Thank you to miss Inga, who all the time helped us not to be afraid of public speaking, to better present our thoughts, and not be ashamed of them. She was very supportive and gave us good advice. I sincerely thank you for such an interesting project.
(ТОВ "ЦЕНТР ОСВІТИ "ОПТІМА")

Катя
учениця 8 класу

I learned how to communicate clearly and respectfully with others, even when we had different opinions or approaches. I acquired skill in listening actively and understand people’s perspectives, which helped me build strong relationships with my group members. I met some fantastic people and made new connections within the community. The project helped me develop my self-awareness by recognising my own emotions and how they impact my interactions with others. I loved the collaborative brainstorming sessions where we were able to share ideas and listen to each others feedback. Especially when we were divided into some groups and we were discussing different topics and then telling it to each other. I enjoyed the moment when there was a task to recommend the product to buy it and we were asked to give answers. It was so entertaining. It was great to see how each person brought their perspectives to the project. Now I know that effective communication and mutual respect are essential for a successful teamwork! It would be great if there was much more time to spend it together. I highly recommend this project to others! It was a valuable experience not only for sharing our own ideas but also for developing emotional intelligence, which is a crucial skill for a success in any aspect of life.
(Козацька гімназія)

Михайло
учень 10 класу

This course improved my speaking skills. I found new friends in it. I really enjoyed in this little family. Only one minus of this class, that it has ability to end.
(Ліцей «Фінансовий»)

Вероніка Лук'янова
учениця 10 класу

Цей проєкт допоміг мені з приготуванням промов: написанням плану, структури (дуже корисно!). Ще, звісно, з самими промовами, з манерою розмовляти та поводитись. Практика промов і англійською була класною також. 
(ТОВ "ЦЕНТР ОСВІТИ "ОПТІМА")

Райковська Вікторія
учениця 11 класу

In the beggining I honestly didn't expect anything because it was my friend who recommended this project to me. I also didn't expect that I would write speeches or learn about them in general. I'm happy I joined this project because I've gained knowledge about being a speaker and how to actually write structured texts. This project helped me to be more comfortable with texting people, be more comfortable on camera, find out how to be an attentive listener and get to know interesting people. I liked the most other people's creativity, how we came up with jokes and these lessons always brightened up my mood. I'd like if you could work with public schools because if it wasn't for my friend's friend I never would've found this project, so it'd be good if more kids and pupils knew that project like this exist. I'd recommend this project for people who would like to have acting skills but unsure wether theatre club is for them. Also this project is good for developing confidence at both public speaking and expressing yourself.
(СЗШ 281)

Ярослав
учень 10 класу

This project became a big part of my life over the course of eight month. And I enjoyed it! Looking back, I understand that was waiting for every next session. We had so much meaningful conversations, positive moments, interesting materials. One of the important things- foreign language wasn't a barrier at all. We effectively communicated even when lacked direct translation or right word, and that i also count as experience. This project tought me how to understand other peoples perspectives better, how to explain your emotions to others and yourself, how to persuade others, how to "sell" yourself, how to prepare and effectively turn into reality prepared speech, how to always be ready for an impromptu speech. And at the same time, i was surrounded by interesting people, was getting valid feedback, and had space for experiments! All i can say is- Thank you
(ТОВ "ЦЕНТР ОСВІТИ "ОПТІМА")

 

 

 

 

 

 

Софія
учениця 11 класу

Overall, I liked the project; it left me with positive emotions. I’m glad that such a project exists for teenagers now, because I believe that in Ukrainian society there are problems with the correct expression of emotions, but teenagers also maximize them. I think it’s right that the project is trying to teach, first of all, to understand yourself and understand the people around you, teaches you to fight social phobia, teach you to defend your own, but not to offend others. I am glad that the class created a feeling of safety, there was no psychological pressure and, in fact, they taught healthy communication. It was cool that you could share your opinion, there were some practical tasks to clearly understand how a speech works. A database of information was created, which is now very helpful in communication. The only thing is that at the end of the training I would like to summarize and repeat all the material covered, because firstly, it is difficult to write feedback for the whole year, and secondly, I would really like to repeat it briefly in order to consolidate the material. I would also like some tasks that can improve the structure of the speeches. In general, when you speak structuredly, people understand you faster. (By structure I mean something like: thesis, argument 1, argument 2, example, conclusion). And yes, there was something similar at the end, but in my opinion, more practice or advice on this topic is needed. I also liked that many things helped me better understand myself and those around me. In fact, I think Miss Inga is a fairly competent person on the topic of public speaking. And yes, I’ll be honest, some things from her sounded creepy at first, but as you go through the course you become more and more familiar with it, and what was strange before becomes normal and familiar. A very important section of the course for me personally was “Emotional Intelligence”. At first, this topic may seem strange or incomprehensible, but in fact, this knowledge has helped me in many ways in my life and, in principle, my life has become easier. Another important topic for me was how to calm down before important speeches; at one time this also helped me. What’s really cool is that at the end of the course we present our presentations in front of the group, because it gives us a positive experience that will help us not be afraid of speaking in the future. I think it would be nice if this course had a second part, because I think I’m not the only one who would be happy to take it. I also made friends on the course, and even if online we still meet on Zoom from time to time. So, if there is a second part, I will bring them.
(Харківський кооперативний торговельно-економічний фаховий коледж)

Черняєв Дмитро
учень 9 класу

На цьому проєкті я дізнався багато нового, завдяки цікавим завданням я зміг змінитися. Зараз коли я закінчив заняття, я можу сказати що я змінився, я відчуваю себе впевнено в розмовах в колективі, а особливо я можу впевненіше розмовляти на англійській мові. Я вдячний вам пані Інго за цікаві заняття, та цікавий рік з вами! 
(Ліцей 240 "Соціум")

Анастасія
учениця 10 класу

I have got so many new skills from it
(ТОВ "ЦЕНТР ОСВІТИ "ОПТІМА")

 

 

 

Антоненко Катерина
учениця 9 класу

 Під час курсу ми отримали всі базові знання про підготовку і презентацію публічного виступу у теоретичній частині. Пізніше ми відпрацьовували наші знання на практиці за допомогою екскурсій центром міста. Це дало змогу не тільки випробувати себе у ролі екскурсовода, а й дізнатися більше про наше місто. Під час першої частини курсу ми не тільки слухали і сприймали інформацію, також ми її практично опрацьовували. Я зацікавилася проектом, бо була зацікавлена темою і англійською загалом. Дуже приємний було те, що нас вчили не тільки всього, що стосуються виступом перед публікою. Ми розглянули базові аспекти комунікації і людських взаємовідносин, а це дуже важливо у повсякденному житті. Також дуже приємними були і мої колеги, які мотивували і підтримували один одного на протязі наших занять. Таким чином у нас панувала дружня і привітна атмосфера. Після закінчення основної частини я відчуваю себе більш впевненою і обізнаною у виступах на публіку. Окремої уваги заслуговує наша неймовірна кураторка – Інга. Вона вклада у проект всю свою душу і це помітно неозброєним оком. Її педагогічний талант і захоплення своєю справою гідні захоплення. Вона зробила все, щоб кожний з учасників почувався комфортно і впевнено, не зважаючи на рівень володіння мовою. Цей проект я впевнено буду рекомендувати всім моїм знайомим, адже на мою думку, він є обов’язковим для кожної людини, бо навчає не тільки публічним виступам, а й успішної комунікації.
(Спеціалізована школа № 92 імені Івана Франка)

 

Чичкань Мирослава
ученица 9 класса

Завдяки цьому цікавому проєкту я дізналася багато нового і здобула практичний досвід завдяки онлайн-урокам та екскурсії, яку проводять учні, використовуючи отримані знання. Рекомендую проєкт усім, хто хоче навчитися виступати перед публікою англійською мовою, налагоджувати контакти з аудиторією. Дякую нашому чудовому викладачеві Інзі!

(СШ №88 м. Київ)

 

Дмитро
учень 11 класу

Участь у проєкті та у "Шкільних дебатах" дозволила мені розвинути свої розмовні навички та попрактикувати свої вміння аргументовано відстоювати свою точку зору. Все це допомогло мені на відмінно скласти міжнародний іспит на рівень володіння англійською B2. Я не перший рік навчаюсь у секції англійської мови та можу сказати, що викладачі секції горять бажанням навчити. І я дуже вдячний їм за отримані знання!

(СШ 85)

 

Ґурская Валерія
учениця 10 класу

Мені проєкт дуже сильно допоміг у всіх можливих аспектах, оскільки я раніше була сором'язливішою, коли справа доходила до якихось взаємодій із людьми. але зараз я відчуваю, що розкрила цей потенціал і можу правильно висловлювати свої думки, розуміти опонента, тим більше, англійською мовою! я змогла заповнити потребу у соціалізації, що було проблемою довгий час через ковід. Було дуже цікаво і що найголовніше - абсолютно без напруження і легко.

(Дистанційна школа "Оптіма")

 

Вікторія
учениця 11 класу

Хочу висловити величезну подяку за цей проєкт. 4 місяці пролетіло просто непомітно, а головне – плідно.

 Loudspeaker.Express yourself - це не просто проєкт для прокачування скіла в англійському, а ще й для прокачування себе на ментальному рівні. За цей період я з групою вивчила багато різних тем, які є найбільш актуальними зараз, а найголовніше я можу застосовувати їх у житті.

Мета з якою я сюди прийшла – почати впевнено говорити англійською та не боятися сказати щось граматично не правильно. З великою гордістю можу сказати, що я досягла своєї мети і тепер, якщо я зустріну іноземця на вулиці, мені не складно буде підтримати з ним розмову. Дякую Інзі Апостолаці за таку роботу та працю!

(СШ №277)

Шкуренко Крістіна
учениця 10 класу

Я навчаюсь в 257 гімназії в Києві. Весь проєкт мені дуже сподобався! Уся робота в межах курсу наповнена практикою з англійської, це допомогло мені стати впевненішою в розмовах з іншими, легше розуміти і вибудовувати власні думки. Також я дізналася багато корисної інформації про те, як правильно говорити, продумувати свої промови, налагоджувати комунікації з людьми. Я точно б порадила курс своїм знайомим, бо це чудова можливість розвиватися та вчитися. Знання знадобляться в майбутньому або ж навіть зараз, а атмосфера курсу справді чарівна! 

 

Анна Юдина
ученица 9 класса

Неймовірно цікавий та корисний проєкт. На ньому я отримала величезну кількість як теоретичних, так і практичних знань на теми комунікації та публічних виступів. Дуже класний зібрався колектив та просто чудовий викладач – Інга. Також величезна подяка за можливість використовувати набуті знання на практиці ще й у такому цікавому форматі як екскурсія. Раджу курс всім. Це крута нагода познайомиться з новими людьми і дізнатися багато нового.

(НВК "Домінанта")

 

Наталія
учениця 10 класу

Цей курс справді допоміг мені вдосконалити навички англійської мови. На відміну від інших курсів, цей спрямований більш на практику. Що і є дуже важливим для учнів мого віку. Велике дякую нашому куратору(Інга), яка зробила все, щоб наша команда отримала задоволення від тих годин, що були нам виділені. Курс чудовий!!!
(Гімназія-інтернат №13)

 

Олександр Гаврилко
учень 11 класу

Мені дуже сподобався проєкт! Матеріали проекту є корисними й практичними, тим паче, їх можна застосувати майже будь-де. Знання та досвід, які я отримав із проєкту, універсальні й точно допоможуть мені як у навчанні, так і загалом у житті.

Також, проєкт допоміг мені знайти впевненість у собі. Якщо на його початку я був досить закритим у собі, то зараз я можу вільно висловити свої думки, не думаючи про те, що вони можуть комусь не сподобатися. Атмосфера на заняттях особлива: я почуваюся, неначе вже декілька років знаю його учасників, із якими все вдавалося надзвичайно дружньо і узгоджено.

(Спецалізована школа №196)

 

Бабій Христина
учениця 10 класу

Завдяки цьому проєкту я знайшла багато нових знайомств і отримала цінні знання. Моя англійська стала набагато краще, я навчилася швидко складати промови і готувати їх. Окрема подяка вчителю Інзі Олександрівні за змістовні і цікаві заняття, розуміння і позитивні емоції.
Усім рекомендую!

(ліцей «Наукова зміна»)

 

Марія
учениця 10 класу

На заняттях нам розповідали про особливості виступу перед публікою, як побороти «страх великої аудиторії», як правильно структурувати промову і багато іншого. Великим бонусом було спілкування англійською мовою протягом всього проєкту. Кожен з нас мав змогу спробувати себе в різних ролях: timer, ah-counter та виконувач impromted speech, по завершенню проєкту ми готували final speech. Ми набули нових знань, умінь та навичок у сфері публічних виступів, удосконалили свою англійську, набули нового та цікавого досвіду.

(Гімназія Діалог)

 

Шнякіна Варвара
учениця 10 класу

Проєкт корисний і цікавий. Як випливає з назви та девізу курсу ("Express yourself" - "Самовираз, вираз/демонстрація себе"), тут ти зможеш висловлювати свої думки через публічний виступ. І це справді так! На курсі я навчилася як правильно писати тексти для публікацій, як поводитись перед аудиторією, як не розгубитися перед нею та як донести свою думку людям. Хоч я й виступала з промовою лише перед учасниками групи, але я здобула безцінний досвід під час виступу і тепер мені вже не страшно виступати перед аудиторією. "Подумаєш, уявити проєкт з фізики українською, пффф, я англійською про шкоду телебачення розповідала, це вже квіточки в порівнянні з тим. Я ж змогла виступити? Змогла. Значить і це зможу уявити". І так щоразу. Плюс до всього, я познайомилася з прекрасними людьми, з якими за півроку проєкту зблизилася і нудьгуватиму після закінчення курсу (Хлопці, ви найкращі!). Створити теплу атмосферу в групі, розповісти і пояснити кожному що та як, знаходити цікаві матеріали для групи і все це з любов'ю та турботою ... це забирає багато сил і дуже цінно, так що респект вам і велике спасибі за все це. Ну, і я вважаю ідею закінчити курс екскурсіями. Так, це звучить страшно на перший погляд, але очі бояться, а вуста розповідають про пам'ятки. Завдяки таким "вилазкам" я покращила трохи сприйняття англійської на слух, дізналася більше про Київ, зустрілася і провела чудово час з іншими учасниками групи (всі уроки проводились в онлайн режимі, так що можливість зустрітися насправді з'явилася саме завдяки екскурсіям). Ну і я ще зрозуміла, що за кордоном не пропаду, бо, якщо що, проводитиму екскурсії. У Києві змогла, отже, десь в Іспанії зможу. Приєднуйтесь до проєкту, не пошкодуєте!

(Ліцей податкової та рекламної справи 21)

 

Лутай Даниэлла
учениця 11 класу

Мені дуже сподобався цей проєкт. Викладач зміг грамотно піднести матеріал та привернути увагу студентів через онлайн-платформу. Завдяки цьому проекту моя остраха публічних виступів зменшилася і мені стало комфортніше утримувати зоровий контакт зі слухачами.

(Школа №27 м. Київ)

 

Єлизавета
учениця 10 класу

Дуже цікавий проєкт! Почала упевненіше себе почуватися на публиці та під час публічних виступів. Порівнюючи свої перші speeches у вересні та фінальний на speech contest у лютому, бачу суту різницю. Рекомендую проєкт «Loudspeaker. Express yourself!» тим, хто хочу покращити володіння голосом і тілом загалом під час виступів! Також навчають правильній структурі публічного виступу.

(Київська школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови №85)

 

Ксенія
учениця 8 класу

Інга дуже хороший педагог, вона якісно розповідала про деталі і якщо я робила якусь помилку, то вона радо допомагала її виправити і давала об'єктивний і правильний feedback до моїх робіт. Матеріали лекцій завжди були цікавими. За місяці роботи в проєкті я дізналася багато нового та вдосконалила свої навички у виступах на публіці.

(школа №196)

 

Олексій
учень 10 класу

Якщо ви прагнете навчитися виступати на публіці, то це найкращий проект з найкращими вчителями, які допоможуть вам.

(гімназія "Діалог")

 

Майя
учениця 10 класу

Проєкт дуже допоміг, завдяки ньому я позбулася страху перед публічними виступами, стала розкутішою, зараз мені легше відчути себе комфортно перед людьми та цікавіше та яскравіше подавати інформацію, використовуючи набуті знання.

(гімназія «Діалог»)

 

 

 

 

 

 

Версія для друку Опубліковано: 30 Серпня 2021
Помилка...
Запит підтверджено!
Увійдіть, використовуючи новий E-mail.
Запит підтверджено!
Увійдіть, використовуючи новий пароль.
Реєстрацію підтверджено!
Увійдіть, використовуючи свій E-mail і пароль.