Зимова конференція юних економістів

Метою конференції було залучення молодих науковців до знайомства з основами маркетингу в сфері освіти і бізнесу.
Робота конференції проходила за шістьма секціями:
Найкращі маркетингові практики та успішні історії найвідоміших маркетологів в світі.
Бренди та секрети їх успішного маркетингу.
Ефективна логістика або як задовольнити потребу споживача вчасно та якісно.
Зелена економіка та соціальна відповідальність бізнесу.
Сучасні тренди розвитку туризму і сфери гостинності.
Економіка міст та регіонів – передумова розвитку економіки України.
Учасників конференції привітав декан факультету маркетингу, доктор економічних наук, професор Олександр Казимирович Шафалюк: «Економічні науки формують якість життя. У час швидкоплинних змін важливо приймати нестандартні, нетривіальні рішення. Бажаю знайти однодумців та нових друзів!»
Завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка доктор економічних наук, професор Андрій Васильович Федорченко підкреслив: «Маркетинг – початок без кінця. Немає правильних чи неправильних рішень, життя вносить свої корективи. Тому завжди потрібно розвиватися».
Заступник декана факультету маркетингу, доктор економічних наук, професор кафедри комерційної діяльності та логістики Олександр Олексійович Дима повідомив, розповів про можливості для абітурієнтів та студентів під час навчання в університеті та запропонував наприкінці конференції провести цікаву бізнес-гру «Місто для життя, бізнесу та туризму».
Після цього юних економістів запросили до аудиторій, де вони представили свої доповіді з мультимедійними презентаціями поважним експертам.
Крім виступів учнів, у рамках конференції відбулася екскурсія до музею університету, де молоді науковці мали змогу побачити експозиції, які відображають загальне тло економічної науки та історичного поступу України на різних етапах.
На завершення конференції завідувач відділення економіки Київської МАН Аліна Миколаївна Піліна зазначила, наскільки зараз важливим є долучення учнів до наукової роботи, побажала успіхів і натхнення у наукових розвідках та досягнення нових вершин. А також вручила учням збірники з тезами конференції і сертифікати за активну участь у заході.
Співробітники відділення економіки Київської Малої академії наук висловлюють щиру вдячність колективу факультету маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана за допомогу в організації конференції та сподіваються на подальшу плідну співпрацю.