"Велика наука" для маленьких дослідників

У середу, 16 січня, відбулося перше у 2019 році заняття за проектом «Вчимося бути дослідниками». Почалося воно зі змагання двох команд на засвоєння деяких важливих наукових понять: юним дослідникам потрібно було відібрати з низки надрукованих на картках слів ті, що характеризують науку як особливу діяльність людини (завдання № 1), підібрати до них теж надруковані на картках відповідні їх змісту визначення (завдання № 2). Весело пройшла «візуальна» вікторина, завданням якої було впізнати на знімках предмети і явища (з ними діти стикалися на заняттях у 1-му півріччі).
Свої надбані вміння спостерігати діти перевірили на прикладі вражаючих досягнень сучасної науки, а саме коли передивлялись кадри нещодавньої посадки китайського космічного апарату Change-4 на зворотній бік Місяця. Окремі індивідуальні спостереження склалися в більш повну картину побаченого і дали дітям уявлення про характер поверхні невидимого боку цього супутника Землі.
На прикладі повторення проведеного на одному з попередніх занять досліду (його результати не підтвердили закону фізики, який мав тут діяти), вчилися будувати гіпотези щодо причин цього випадку. Їх перевірка дала змогу встановити, чому дослід не дав очікуваного результату.
Доречно сказати, що на занятті юним дослідникам стали в нагоді нові блокноти і ручки, подаровані їм Київською МАН з нагоди успішного опанування програми занять у 2018 році та для відкриття нових сторінок «великої науки» у 2019 році.