Медіапсихологія дистанційної освіти: інноваційні засоби

Також під час заходу підіймалося питання про психосоматичні симптоми у більшості підлітків, адже дві третини(!) опитуваних повідомляють про головний біль і дискомфорт у спині. Не менш актуальним стало й зростання кібервразливості, оскільки в дистанційному форматі майже вдвічі збільшилась кількість учнів, що зізнались про досвід переживання кібербулінгу, залякувань, про спонукання до агресії й завдання собі шкоди. Незважаючи на карантинні обмеження, зросла кількість небезпечних зустрічей з онлайн-знайомцями.
З огляду на отримані дані, обговорювали принципи й стратегії для компенсації заміни повноформатного спілкування екранним. Серед них: тілесно-насичені метафори та вправи, блоковий дизайн занять, концентрація на різних типах мотивації та ризики дисбалансу.
У вебінарі взяло участь понад 70 осіб з різних областей України. Він є початком низки заходів, спрямованих на обговорення змін, які приніс перехід до дистанційної освіти та обміну досвідом різного кола спеціалістів.
Проводила вебінар Любов Антонівна Найдьонова – докторка психологічних наук, членкиня-кореспондентка НАПН України, заступниця директора з наукової роботи Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, керівниця секції Медіапсихологія КМАН, наукова керівниця всеукраїнського експерименту з масового впровадження медіаосвіти, членкиня НМК з психології МОН України, членкиня Громадської ради при Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення, Президентка Української асоціації медіапсихологів і медіапедагогів.
Запис вебінару можна переглянути за посиланням: https://youtu.be/fhOaeuqOeuM