Лекційно-практичне заняття в рамках курсу «Наукова грамотність»

Лекційно-практичне заняття в рамках курсу «Наукова грамотність» Важливим аспектом діяльності Київської Малої академії наук учнівської молоді є організація методичного забезпечення, спрямованого на підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів у закладах освіти. З цією метою відділ методичної роботи КМАНУМ проводить методичні семінари, конференції, круглі столи, готує методичну літературу, надає консультативну допомогу працівникам навчальних закладів. Зокрема для підвищення рівня наукової майстерності педагогічних керівників науково-дослідницьких робіт учнів організовано курси «Наукова грамотність», основним завданням яких є досягнення позитивної динаміки в показниках успішного написання та захисту науково-дослідницьких робіт.


Так 14 квітня з метою підвищення рівня підготовки учнівських робіт до Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАНУ вже вдруге було проведено цикл лекцій та практичних занять для методистів РНМЦ, педагогічних керівників науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАНУ в рамках курсу «Наукова грамотність». Лектором виступила Світлана Григорівна Харченко, старший науковий співробітник Інституту обдарованої дитини НАПН України, керівник тренінг-центру «Дельта».





Тема лекційно-практичного заняття − «Репрезентативна система. Новий погляд на стилі навчання». Слухачі обговорювали питання визначення провідної системи сприйняття людини (візуальна, аудіальна, кінестетична та дигітальна), а також пошуку підходів до учнів з різними типами репрезентативної системи. 



Версія для друку Опубліковано: 16 Квітня 2016