Екскурсія юних економістів на «Новий канал»

Екскурсія юних економістів на «Новий канал» Хто з нас з дитинства не мріяв стати відомим актором чи телеведучим? Чи співати на великій сцені? Кожен хотів засяяти з екрана телевізора і щоб «усі впізнавали», і автографи обов’язково роздавати! Так, щоб підписуватися красиво і швидко! Але роздавати автографи нам невідомо ще, чи коли доведеться… А ось зазирнути у світ телебачення на прикладі одного з найбільших українських каналів – виявилося цілком реальним!


Таку можливість нам люб’язно надали співробітники «Нового каналу», у рамках спільної ініціативи « ТеоПракт» Київської Малої академії наук учнівської молоді і команди проекту «Майбутні професіонали», провівши 22 грудня екскурсію для учнів відділення економіки. МАНівці ознайомилися з роботою одного з найбільших молодіжних телеканалів країни, побачили процес запису проб на кастинг, а також дізналися про велику кількість телевізійних професій.



Захопливу екскурсію провела PR-менеджер каналу Аліса Пивоварова, яка з радістю поділилася з нами всіма «цікавинками» роботи на телебаченні.



Діти побували у студії однієї з рейтингових телепередач каналу «Абзац», яка налічує близько 100 співробітників, та почули, як створюються шоу, програми, серіали та різноманітні проекти новин.





У Promoвідділіми стали свідками роботи режисера монтажу, яка саме працювала над телепроектом «Хто зверху». А на одному із зіркових знімальних майданчиків учням пощастило підглянути за діючим кастингом на шоу «Суперінтуїція».



Співробітник ефірної апаратної розповів про напружену роботу «ефірщиків».  Ми поспостерігали за тим, як створюється матеріл до кастингу, який проводиться для нової телепередачі, і дізналися про місце реклами у телевізійній програмі.



Олександр з відділу дизайну розповів про графічний дизайн та його види: веб-дизайн, поліграфічний дизайн, дизайн корпоративного стилю, дизайн плакатів, упаковки, візуального стилю продуктів для ЗМІ.





Наостанок ми зазирнули до гримерної, де наших зірок готують до зйомок, та дізналися, як працюють співробітники відділу PR, реклами та маркетингу.



Ми вдячні Алісі Пивоваровій і всім співробітникам Нового каналу, які гостинно прийняли учнів відділення економіки, а також команді Всеукраїнського молодіжного проекту «Майбутні професіонали» за плідну співпрацю!



Версія для друку Опубліковано: 27 Грудня 2016