Економічна гра "Модель ринкової економіки" у літній профільній школі Київської МАН

Економічна гра "Модель ринкової економіки" у літній профільній школі Київської МАН 27 липня у літній науковій профільній школі для учнів було проведено цікаве інтерактивне заняття, яке включало в себе економічні вікторини, загадки, конкурси, розв’язання економічних задач і розгадування кросвордів, а також цікаву економічну гру «Модель ринкової економіки», захід підготували Піліна Аліна – завідувач відділення економіки та Кагляк Олена – завідувач кабінету відділу організаційно-масової роботи. Першою частиною заняття було проведення економічної гри, для цього юних науковців розподілили на дві групи та роздали їм матеріали та інструкції до гри: одні стали «підприємцями», інші – «домогосподарствами» та «власниками ресурсів». Завданням підприємців було заробити найбільшу можливу суму грошей. Для цього вони мали дешево купити виробничі ресурси, перетворити їх на товари або послуги і якомога дорожче продати останні домогосподарствам. Завдання учасників, які грали роль домогосподарств, було протилежним: дорого продати всі наявні ресурси, а потім дешево придбати якнайбільше товарів або послуг, аби задовольнити власні потреби.


Учні активно, весело та азартно здійснювали виробничі операції, заключали одне з одним сміливі угоди, впевнено відповідали на запитання ведучих та проявляли неабиякий інтерес до гри.



Ця гра мала такі навчальні цілі:



1. Визначити основні види виробничих ресурсів та економічний дохід, який дає кожен з них.



2. Надати учасникам можливість спробувати себе у ролі основних суб’єктів ринкової економіки та зрозуміти основні економічні рішення, які вони приймають.



3. Проаналізувати економічні взаємозв’язки, які виникають між домогосподарствами та фірмами в ринковій економіці.



4. Визначити сутність економічної системи та систематизувати основні характеристики ринкової економіки.



Підведення підсумків гри дозволило присутнім глибше зрозуміти секрети успіху основних суб’єктів економіки та зміст основних економічних категорій.



У другій частині заняття МАНівці спробували свої сили у економічній вікторині, тестуванні на знання основних економічних термінів та даних, вирішенні цікавих економічних задач та розгадуванні кросвордів. Крім цього учні взяли участь у конкурсах «Складач», «Спаринг» та «Економічна лінгвістика», метою яких було навчити їх більш детально розуміти різноманітні  економічні системи, структури і зв’язки  та використовувати їх у повсякденному житті.



Усі переможці та активні учасники заходу одержали цікаві подарунки та заохочення. Сподіваємось, що цікавий світ економічної науки захопив юних дослідників і вони й надалі будуть прагнути розвивати свої знання у даній сфері.



 



 



Версія для друку Опубліковано: 27 Липня 2018