Свято математики відбулося!
Перше місце:
Михайлик Світлана, учениця 5-го класу гімназії 283, тема дослідження «Зв’язок магічних квадратів з двійковою системою числення»;
Цибульська Анна, учениця 5-го класу ліцею № 142, тема дослідження «Український математик Михайло Кравчук та наближені обчислення»;
Оноцька Анна, учениця 8-го класу гімназії 59 імені О.М. Бойченка, тема дослідження «Числа правлять світом».
Друге місце:
Іващенко Марта, учениця 8-го класу ліцею №142 м. Києва, тема дослідження «Елементи теорії графів та їх застосування»;
Кругляк Олександр, учень 5-го класу ліцею №142 м. Києва, тема дослідження «Задача про вісім ферзей»;
Михайло Мазур, учень 8-го класу ліцею 142, тема дослідження «Піфагор – геній античності і сьогодення»;
Пугач Всеволод, учень 7-го класу Політехнічного ліцею НТУУ "КПІ" , тема дослідження «Гіпотеза Коллатца»;
Стешук Даніїл, учень 5-го класу Політехнічного ліцею НТУУ "КПІ", тема дослідження «Історія числа 0».
Третє місце:
Савушкіна Аріна, учениця 5-го класу НВК "Домінанта", тема дослідження «Стародавні міри вимірювання»;
Косьміна Віталіна, учениця 5-го класу НВК "Домінанта", тема дослідження «Історія математики»;
Гунько Ярослав, учень 5-го класу Політехнічного ліцею НТУУ "КПІ", тема дослідження «Подорож історією звичайних дробив»;
Осіпова Олеся, учениця 7-го класу Політехнічного ліцею НТУУ "КПІ", тема дослідження «Математика у відеоіграх»;
Здоровило Марина, учениця 5-го класу Політехнічного ліцею НТУУ "КПІ", тема дослідження «Піфагор та його школа»;
Мазур Андрій, учень 7-го класу Політехнічного ліцею НТУУ "КПІ", тема дослідження «Оригамі, як основа геометрії»;
Олексенко Арсеній, учень 6-го класу ліцею № 142 м. Києва, тема дослідження «Піфагорійська школа»;
Політикіна Віра, учениця 8-го класу ліцею № 142 м. Києва, тема дослідження «Математичні несподіванки і курйози»;
Муляр Нікіта, учень 8-го класу ліцею № 142 м. Києва, тема дослідження «Деякі способи швидких обчислень»;
Гринчевський Максим, учень 5-го класу ліцею № 142 м. Києва, тема дослідження «Задачі папіруса Ахмеса»;
Сьомченко Дарина, учениця 5-го класу ліцею № 142 м. Києва, тема дослідження «Софізми»;
Міщенков Денис, учень 6-го класу школи № 221міста Києва, тема дослідження «Принцип Діріхле»;
Сильчук Катерина, учениця 8-го класу гімназії 59 імені О.М. Бойченка, тема дослідження «Світ чисел навколо нас».
У номінації «Популяризація наукового світогляду» відзнаки отримують:
Волокита Михайло, учень 5-го класу ліцею №142 м. Києва, тема дослідження «Фігурні числа»;
Руденко Марія, учениця 5-го класу навчально-виховного комплексу «Домінанта», тема дослідження «Математичні несподіванки та курйози»;
Молчанова Катерина, учениця 7-го класу школи 1-3 ступенів №294, тема дослідження «Алгебра в країні чудес»;
Бабич Данило, учень 8-го класу гімназії № 59 імені О. М. Бойченка, тема дослідження «Світ гармонії у математиці».
У номінації «Дослідницький внесок у розвиток історичної та духовної спадщини України» журі відмітило
Турбал Дар'ю, ученицю 7-го класу 294 школи, тема дослідження («Мурали (геометричні фігури) на домах Києва».
Роботи учасників конкурсу оцінювало журі у складі:
Микола Олексійович Назаренко, голова журі
Олена Миколаївна Бігдан, член журі
Тетяна Василівна Авдєєва, член журі
Людмила Максимівна Іллічева, член журі
Олена Вікторівна Магда, член журі
Тетяна Леонідівна Єфімова, член журі.
Захист наукових робіт проходив у теплій та дружній атмосфері. Юні математики активно брали участь у роботі, уважно слухали доповіді учасників, ставили один одному запитання та уточнювали моменти, які їх зацікавили. При відповідях на запитання доповідачі показали глибоке розуміння досліджених питань, віртуозне володіння матеріалом. Всі без винятку роботи були гідно підготовленими й зрозуміло презентованими. Доповіді учасників були чіткими, динамічними та грамотними. Різноплановий характер робіт та різноманітне занурення у досліджувану область вражали. Більшість робіт відрізняються змістовною та аналітичною складовою, значним самостійним, творчим та власним доробком, глибоким опануванням матеріалу, який доповідачі грамотно і послідовно виклали під час доповіді. Найбільша кількість робіт була представлена в секції «Історії математики. Математика та сучасність».
Бажаємо учасникам конкурсу та їх керівникам творчої наснаги, успіхів у власних наукових дослідженнях. Чекаємо у наступному році!