Конкурс «Математична мозаїка ‒ 2025» завершився!

Конкурс «Математична мозаїка ‒ 2025» завершився! Щорічний Конкурс пошуково-дослідницьких робіт "Математична мозаїка", який незмінно зацікавлює учнів науковими дослідженнями, добіг фіналу. Варто зазначити, що цього року кількість учасників конкурсу перевершила всі очікування. 68 робіт, представлених юними математиками на науковій конференції, ‒ найбільша кількість за всі роки існування конкурсу (минулого року було 29) ‒ не залишили байдужими жодного члена журі.

Найбільша кількість робіт, як завжди, була в номінації «Історія математики. Математика та сучасність». Лідерами за кількістю поданих робіт стали ліцей №142 та ліцей №59. Серед конкурсантів були також і учасники II етапу Всеукраїнського конкурсу захисту науково-дослідних робіт учнів-членів МАН та вихованці студії «ВундерМАНи».

 

Юні математики під час виступів продемонстрували свої знання та дослідницькі уміння й навички. Дехто з учасників вперше змагався в такому конкурсі, проте продемонстрував не тільки талановите дослідження, а й велику зацікавленість у подальшій науковій роботі математичного спрямування.

Всі роботи конкурсантів були високо оцінені поважним журі, бо кожна заслуговувала на особливу відзнаку. 

 

Слід відзначити високий рівень підготовки наступних учасників конкурсу: Дьяконов Олександр, учень 8 класу ліцею №142 з темою «Лабіринти та криві. Крива Гільберта»; Лисенко Станіслав, учень 7 класу Природничо-наукового ліцею №145 з темою «Оцінка економічного стану України в умовах обмеження статистичних даних під час повномасштабного вторгнення»; Дроздов Данило, учень 5 класу ліцею «Домінанта» з темою «Історія Київської Русі: історичні методи вимірювання та їх сучасне значення»; Петровська Анна, учениця 7 класу ліцею №59 з темою «Математичні мозаїки Георгія Вороного»; Гусейнов Тімур, учень 7 класу ліцею №59 з темою «Оригамі в математиці».

 

З результатами Конкурсу можна ознайомитись ТУТ

 

Вітаємо всіх учасників конкурсу з досягнутими результатами, бажаємо їм наснаги та  успіхів у подальшій математичній науковій діяльності й чекаємо у наступному році!

 

Версія для друку Опубліковано: 06 Травня 2025