Конкурс «Математична мозаїка ‒ 2025» завершився!

Найбільша кількість робіт, як завжди, була в номінації «Історія математики. Математика та сучасність». Лідерами за кількістю поданих робіт стали ліцей №142 та ліцей №59. Серед конкурсантів були також і учасники II етапу Всеукраїнського конкурсу захисту науково-дослідних робіт учнів-членів МАН та вихованці студії «ВундерМАНи».
Юні математики під час виступів продемонстрували свої знання та дослідницькі уміння й навички. Дехто з учасників вперше змагався в такому конкурсі, проте продемонстрував не тільки талановите дослідження, а й велику зацікавленість у подальшій науковій роботі математичного спрямування.
Всі роботи конкурсантів були високо оцінені поважним журі, бо кожна заслуговувала на особливу відзнаку.
Слід відзначити високий рівень підготовки наступних учасників конкурсу: Дьяконов Олександр, учень 8 класу ліцею №142 з темою «Лабіринти та криві. Крива Гільберта»; Лисенко Станіслав, учень 7 класу Природничо-наукового ліцею №145 з темою «Оцінка економічного стану України в умовах обмеження статистичних даних під час повномасштабного вторгнення»; Дроздов Данило, учень 5 класу ліцею «Домінанта» з темою «Історія Київської Русі: історичні методи вимірювання та їх сучасне значення»; Петровська Анна, учениця 7 класу ліцею №59 з темою «Математичні мозаїки Георгія Вороного»; Гусейнов Тімур, учень 7 класу ліцею №59 з темою «Оригамі в математиці».
З результатами Конкурсу можна ознайомитись ТУТ
Вітаємо всіх учасників конкурсу з досягнутими результатами, бажаємо їм наснаги та успіхів у подальшій математичній науковій діяльності й чекаємо у наступному році!