Академічна доброчесність в освітньому процесі: стандарти світової спільноти
Важливою рисою цих заходів є відкритість, з якою учасники й учасниці спілкуються з керівником секції Кареном Сергійовичем Нікіфоровим, тому що на початковому етапі роботи для вихованців і вихованок важливо зрозуміти, чи у правильному напрямі вони рухаються під час проведення дослідження. Виявлення недоліків у власних наукових проєктах та їх усунення до конкурсу-захисту можливе лише за умови усвідомлення власних помилок.
Саме завдяки вивченню загальновизнаних принципів академічної доброчесності юні дослідники навчилися правильно оформлювати свої роботи та уникати плагіату. Дотримання етичних стандартів у науковій діяльності, нульова толерантність до плагіату та відповідальне використання посилань на наукові джерела є важливими аспектами реалізації наукових проєктів не лише в рамках Малої академії наук, а й у всьому українському академічному середовищі.
Привертає до себе увагу також той факт, що лектор послуговувався англомовними джерелами, а юні вихованці Київської МАН, розуміючи неможливість проведення дослідження без знання англійської мови, без проблем розуміли про що йдеться у презентованому джерелі.