Презентація культурологічної методології музейної педагогіки на міжнародному круглому столі

Програмними доповідями стали виступи академіка НАПН і НАН України, президента Малої академії наук України Станіслава ДОВГОГО, доктора філософських наук, директора Інституту обдарованої молоді НАПН України Максима ГАЛЬЧЕНКА, керівниці відділу Павільйону знань Софії ЛОУРЕНСУ (Португалія) та PhD, старшого менеджера проєктів Ecsite Європейської мережі центрів і музеїв науки Херувіса СТЕФАНОСА (Бельгія). Ці виступи забезпечили фахове осмислення інтеграції науково-освітніх практик та інноваційних методів у музейній педагогіці, підкреслили глобальні тенденції розвитку інтерактивних освітніх середовищ та підтвердили значущість міждисциплінарного підходу.
У доповіді представника Київської Малої академії наук учнівської молоді, кандидата філософських наук, доцента, Сергія РУСАКОВА, «Культурологічна методологія як інтегративна основа музейної педагогіки», було презентовано спільні напрацювання культурологічних напрацювань Київської Малої академії наук та Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, які спрямовані на формування сучасного методологічного ядра музейної педагогіки. Особливу увагу було приділено інтерактивності, як методологічному принципу, що дозволяє поєднувати педагогічну ефективність з культурологічним осмисленням музейних практик.
Дискусія з професором Олексієм Кармановим та ознайомлення із досвідом Львівського національного університету імені Івана Франка, а також обговорення з директоркою Державного політехнічного музею при НТУУ «КПІ» Наталією Писаревською, підтвердили значущість культурологічної освіти і науки.
Презентовані на круглому столі напрацювання відкривають перспективу для створення системи компетентнісних моделей музейної педагогіки, де знання про культуру, історію та мистецтво не лише транслюються, а й активно продукуються в інтерактивному навчальному середовищі.
Світлини: НЦ «МАН» України.