Творчий конкурс з рисунок в секції «Архітектура та дизайн»

Творчий конкурс з рисунок в секції «Архітектура та дизайн» В секції "Архітектура та дизайн" відділення Технічних наук Київської МАН розпочався творчий конкурс з рисунок, який проводиться замість постерного захисту, враховуючи унікальний характер робіт, які виконуються в ній вихованцями. Метою роботи секції є ознайомлення з архітектурною творчістю, опанування основ архітектурно – художньої графіки, виконання творчих завдань в галузі архітектури та дизайну. Учні набувають знань про композицію, прийоми формоутворення, правила побудови композиції, засоби формування архітектурної композиції, основи колористики, створення колірних архітектурних композицій та втілюють  їх  проектно – дизайнерські розробки.

Творче завдання.

9 клас. 

На основі асоціативного підходу відтворити образ біонічного прототипу в малій архітектурній формі – Лава з навісом.

Зобразити на листі:

- Біонічний прототип та пошукові нариси його стилізації;
- Три проєкції та аксонометричний або перспективний вид об’єкту.

Формат листа паперу А3 (30 см x 40 см) або А2 (40 см х 60 см).

Техніка виконання за вибором автора (олівці, лайнери, акварель, гуаш, маркери).

Аксонометричний або перспективний вид зобразити зі світло-тіньовим моделюванням.

Роботу підписати: зверху по центру назву «Творчий конкурс. Лава з навісом». В правому нижньому куті листа: Виконав(ла) ученик(ця) 9 класу Прізвище І.П.

Творче завдання.

10 клас.

 На основі асоціативного підходу відтворити образ біонічного прототипу в малій архітектурній формі – Альтанка в парку.

Зобразити на листі:

- Біонічний прототип та пошукові нариси його стилізації;
- Три проєкції та аксонометричний або перспективний вид об’єкту.

Формат листа паперу А3 (30 см x 40 см) або А2 (40 см х 60 см).

Техніка виконання за вибором автора (олівці, лайнери, акварель, гуаш, маркери).

Аксонометричний або перспективний вид зобразити зі світло-тіньовим моделюванням.

Роботу підписати: зверху назву «Творчий конкурс. Альтанка». В правому нижньому куті листа: Виконав(ла) ученик(ця)  10 класу Прізвище І.П.

Творче завдання.

11 клас.

 На основі асоціативного підходу відтворити образ біонічного прототипу в малій архітектурній формі – Кіоск з продажу морозива.

Зобразити на листі:

- Біонічний прототип та пошукові нариси його стилізації;
- Три проєкції та аксонометричний або перспективний вид кіоску.

Формат листа паперу А3 (30 см x 40 см) або А2 (40 см х 60 см).

Техніка виконання за вибором автора (олівці, лайнери, акварель, гуаш, маркери).

Аксонометричний або перспективний вид зобразити зі світло-тіньовим моделюванням.

Роботу підписати: зверху назву «Творчий конкурс. Кіоск морозива». В правому нижньому куті листа: Виконав(ла) ученик(ця) 11 класу Прізвище І.П.

Роботи вихованців будуть оцінюватися за такими критеріями:

- Композиція та формоутворення об’єкту. Гармонійність та цілісність форми.
- Грамотність зображення проєкцій та перспективного або аксонометричного виду об’єкту.
- Світло-тіньове моделювання. Досягнення графічними засобами об’ємності архітектурної форми.
- Колірне рішення творчої концепції.
- Відповідність техніці виконання. Володіння обраною графічною технікою. Компонування зображень на листі, оформлення роботи.

Побажаємо успіхів юним архітекторам!

 

Версія для друку Опубліковано: 27 Січня 2021