Творчий конкурс з рисунок в секції «Архітектура та дизайн»

Творче завдання.
9 клас.
На основі асоціативного підходу відтворити образ біонічного прототипу в малій архітектурній формі – Лава з навісом.
Зобразити на листі:
- Біонічний прототип та пошукові нариси його стилізації;
- Три проєкції та аксонометричний або перспективний вид об’єкту.
Формат листа паперу А3 (30 см x 40 см) або А2 (40 см х 60 см).
Техніка виконання за вибором автора (олівці, лайнери, акварель, гуаш, маркери).
Аксонометричний або перспективний вид зобразити зі світло-тіньовим моделюванням.
Роботу підписати: зверху по центру назву «Творчий конкурс. Лава з навісом». В правому нижньому куті листа: Виконав(ла) ученик(ця) 9 класу Прізвище І.П.
Творче завдання.
10 клас.
На основі асоціативного підходу відтворити образ біонічного прототипу в малій архітектурній формі – Альтанка в парку.
Зобразити на листі:
- Біонічний прототип та пошукові нариси його стилізації;
- Три проєкції та аксонометричний або перспективний вид об’єкту.
Формат листа паперу А3 (30 см x 40 см) або А2 (40 см х 60 см).
Техніка виконання за вибором автора (олівці, лайнери, акварель, гуаш, маркери).
Аксонометричний або перспективний вид зобразити зі світло-тіньовим моделюванням.
Роботу підписати: зверху назву «Творчий конкурс. Альтанка». В правому нижньому куті листа: Виконав(ла) ученик(ця) 10 класу Прізвище І.П.
Творче завдання.
11 клас.
На основі асоціативного підходу відтворити образ біонічного прототипу в малій архітектурній формі – Кіоск з продажу морозива.
Зобразити на листі:
- Біонічний прототип та пошукові нариси його стилізації;
- Три проєкції та аксонометричний або перспективний вид кіоску.
Формат листа паперу А3 (30 см x 40 см) або А2 (40 см х 60 см).
Техніка виконання за вибором автора (олівці, лайнери, акварель, гуаш, маркери).
Аксонометричний або перспективний вид зобразити зі світло-тіньовим моделюванням.
Роботу підписати: зверху назву «Творчий конкурс. Кіоск морозива». В правому нижньому куті листа: Виконав(ла) ученик(ця) 11 класу Прізвище І.П.
Роботи вихованців будуть оцінюватися за такими критеріями:
- Композиція та формоутворення об’єкту. Гармонійність та цілісність форми.
- Грамотність зображення проєкцій та перспективного або аксонометричного виду об’єкту.
- Світло-тіньове моделювання. Досягнення графічними засобами об’ємності архітектурної форми.
- Колірне рішення творчої концепції.
- Відповідність техніці виконання. Володіння обраною графічною технікою. Компонування зображень на листі, оформлення роботи.
Побажаємо успіхів юним архітекторам!