Тривають заходи в рамках проекту «Занурення у бізнес»

Натхненну екскурсію ПАТ «Швейна фабрика «Воронін» для юних економістів провела Людмила Петрівна Сидоренко, начальник служби технологічного контролю. Спочатку дослідники зупинилися біля макета фабрики, яка була збудована 1932-го року, та почули цікаві факти з її 85-річної історії. Період розквіту фабрики припав на той час, коли її акціонером став Михайло Воронін, найвідоміший український модельєр, якого по правді називають Метром чоловічого костюма. Світове визнання він отримав завдяки винаходу унікального макетно-жилетного методу пошиття костюма без примірок. Гідність, респектабельність і стримана елегантність костюмів від Вороніна приваблюють відомих, успішних і впевнених у собі ділових людей з високою репутацією. Серед клієнтів Михайла Вороніна у різні часи були Михайло Горбачов, Рональд Рейган, Володимир Щербицький, Леонід Кучма, Сільвестр Сталлоне та інші. Михайло Воронін – єдиний кутюр'є-рекордсмен Книги рекордів Гіннеса, володар престижних міжнародних нагород: Премія Миру «Престиж», «Золотий наперсток Парижа», «Краща торгова марка Італії», іспанська «Золота Арка Європи», він занесений до книги «100 знаменитостей світу моди» і удостоєний звання «Легенда моди».
У костюмі від Михайла Вороніна поєднуються класичні традиції, висока якість, модні тренди та динаміка сучасного способу життя. Основне завдання – дати чоловікові в костюмі таку ж свободу руху, як і без нього.
Покази колекцій бренду Voronin демонструються в більш ніж 60 країнах світу. Під час керівництва Михайла Вороніна основним напрямком фабрики став чоловічий класичний асортимент. Тепер, після смерті кутюр'є, фабрикою керує його донька.
Старшокласники з інтересом сприйняли той факт, що на сьогодні фабрика є одним зі світових лідерів швейної промисловості та єдиною у столиці – з пошиву високоякісного одягу. Учні дізналися, що на підприємстві виробляється 300 костюмів на день, працює 320 співробітників. Окрім костюмів, під брендом Voronin також можна придбати чоловічу білизну, краватки, парфуми та аксесуари. Торгівельна мережа представлена більше ніж 80 фірмовими магазинами в різних країнах – Україні, США, країнах Європи та СНД.
Юні економісти відвідали двоповерховий цех підготовки виробництва, де зберігаються тканини, розкрійний та швейний цехи, побачили унікальну циклічну автоматизовану систему фабрико-потоку. Під час екскурсії учні ознайомились з новітнім обладнанням швейної промисловості, технологіями пошиття та обробки одягу. Найбільше запам’ятались різноманітні засоби транспортування, розкрій виробів, який проводять на стаціонарних та пересувних розкрійних машинах. Учні на власні очі побачили цікавий та захопливий процес підготовки та пошиття чоловічого одягу і вирішили присвятити свої науково-дослідницькі роботи легкій промисловості.
Керівництво відділення економіки висловлює вдячність за організацію змістовної та натхненної екскурсії для молодих науковців та плідну співпрацю в інтересах обдарованої молоді:
Сухомлину Віктору Борисовичу, директору Київського міського центру зайнятості;
Мякоті Інні Миколаївні, начальнику відділу організації профорієнтації КМЦЗ;
Матвієнко Олені Іванівні, Щербині Оксані Борисівні – фахівцям із профорієнтації КМЦЗ;
Сидоренко Людмилі Петрівні, начальнику служби технологічного контролю ПАТ «Швейна фабрика «Воронін»».