Семінарські заняття для вчителів, які є педагогічними керівниками учнівських науково-дослідницьких робіт

Семінарські заняття для вчителів, які є педагогічними керівниками учнівських науково-дослідницьких робіт З метою підвищення рівня учнівських науково-дослідницьких робіт Київською МАН було проведено ряд семінарських занять для вчителів шкіл лівобережних районів міста. Згідно з наказом по КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді» № 74 від 13.09.2013 р. була організована «Школа юного науковця» на базі спеціалізованого закладу № 137 Дніпровського району.


3 жовтня відбулися перші профільні семінари відділення технічних наук, відділення фізики та астрономії, відділення хімії та біології, відділення екології та аграрних наук. Відділення технічних наук представив Дзезинський О.І. Він запросив педагогічних керівників до плідної співпраці. Хован І.В. провела семінар для вчителів фізики, а Гудріт Т.Д., Бабан С.М. та Ісаченко О.М. представили у сучасному МАН-форматі відділення хімії та біології, відділення екології та аграрних наук. Звичайно, заняття не обійшлося без великої кількості запитань з боку присутніх. Зокрема, цікавились термінами подачі роботи, правилами її оформлення, а також деякими дослідницькими аспектами.



9 жовтня відбувся семінар відділення математики. Завідувач відділення Назаренко А.М. розповіла про перспективні напрями дослідження у своїх секціях, типові проблеми та помилки, які виникають під час написання МАНівських робіт, дала практичні рекомендації вчителям.





10 жовтня відбувся семінар відділення філософії та суспільствознавства для вчителів шкіл лівобережних районів м. Києва. Керівники секцій теології, релігієзнавства та історії релігії (Нестеренко Н.М.), педагогіки (Карчина Л.Я.), соціології (Рзаєва Н.С.), філософії (Іваницький О.В.) та правознавства (Плахотнік О.В.) підняли цілу низку важливих питань щодо організації наукових досліджень та обробки їх результатів по секціях, основні вимоги до написання і оформлення робіт. Після завершення семінару вчителі поспілкувалися з керівниками секцій особисто.





17 жовтня вчителі лівобережних районів м. Києва зустрілися з керівниками секцій відділення української філології та мистецтвознавства, відділення іноземної філології та світової літератури. Іллюк Н.О. (секція журналістики) розповіла про вибір актуальних тем, Катихіна М.О. (світова література) та Земляк Н.Я. (російська мова) окреслили деякі аспекти співпраці МАНівців з провідними науковцями. Про особливості оформлення творчих робіт вчителі  поговорили з Максимовою К.О. (літературна творчість). В цей же день відбувся профільний семінар відділення  комп’ютерних наук під керівництвом Дем’яненко В.Б. Педагогічних керівників, учнів ознайомили з сучасними технологіями фахової підготовки,  новими методами обробки матеріалу та підготовки презентацій.





Велику увагу привернув до себе також семінар, що відбувся 24 жовтня. Поговорити про особливості досліджень з англійської мови, мистецтвознавства та української літератури всі охочі могли з Мудринич С.Ю., Церковняк-Городецькою О.Г. та Єлісєєвою Н.Д. Керівники секцій запропонували вчителям сучасні методичні розробки та окреслили перспективу діяльності за своїми напрямами. У ході семінару виникла жвава дискусія з приводу оформлення результатів досліджень, зокрема, з англійської мови. Однак Мудринич Світлана Юріївна надала педагогічним керівникам настільки вичерпну інформацію стосовно цього питання, що суперечливих моментів вдалося уникнути.





31 жовтня в спеціалізованій школі №137 відбувся семінар відділення історії Київської МАН. Перед вчителями виступили керівники секцій історії України, всесвітньої історії, археології, історичного краєзнавства та етнології. Сивенко С.М., Хорольська Т.В., Кухарська О.М, Владимирська А.О. та Моїсеєнко Є.В. детально розповіли про підготовку до конкурсу-захисту та його проведення. Поговорили й про типові помилки у написанні робіт, а також дали практичні поради щодо їх уникнення.



Профільні семінари для шкіл лівого берега столиці дали змогу вчителям краще підготуватися до цьогорічного конкурсу-захисту. Присутні отримали детальні консультації з усіх питань, пов’язаних з написанням та оформленням робіт. Проведені заходи посприяють отриманню якісно нового рівня учнівських досліджень у 2013-2014 навчальному році.



Версія для друку Опубліковано: 19 Листопада 2013