Поговорімо про відділення НАУК ПРО ЗЕМЛЮ

3. Якби можна було планувати без жодних обмежень, не зважаючи на жодні перепони, що найграндіознішого Ви б запланували в наступному навчальному році?
Мандрівку з вихованцями відділення по найвеличнішим пам’яткам Всесвітньої спадщини людства.
4. Як вплинув карантин на дослідницьку та пошукову роботу? Світ змінився кардинально, а які зміни сталися у Вашому відділенні?
Ми фактично перейшли на індивідуальну форму роботи, підлаштовуючись під особливості навчального процесу кожного вихованця. Докорінних змін зазнали форми роботи. Нині акцент робиться не лише на особисті наукові потреби учнів, а й їх педагогічних керівників. Тому запроваджена модель запрошених лекторів дозволяє задовільнити запити всіх вихованців відділення у засвоєнні нових знань, а відкрита форма таких занять сприяє популяризації КМАН серед широкого загалу вчителів та учнів України.
5. Який девіз у керівника (Ваше відділення) відділення? Ви дотримуєтесь його невідступно, чи бувають винятки?
Чесність та доброзичливість. Ми завжди стверджуємо вихованцям, що насамперед слід бути чесними з самим собою та нести добро у світ, утверджуючись як юні дослідники.
6. Щоб прорекламувати ваше відділення учням, які нічого не знають про КМАН, якими б 5 прикметниками Ви скористалися?
Якщо підбирати прикметники до слова "навчання", то в нашому відділенні воно:
Захопливе
Цікаве
Впевнене
Індивідуальне
Самостійне