Перше заняття у новому році у "Школі юного науковця"

Перше заняття у новому році у "Школі юного науковця" У дні шкільних зимових канікул, 8 січня, відбулося перше в новому році заняття за проектом «Вчимося бути дослідниками» з групою дітей, що відвідують «Школу юного науковця» другий рік. На занятті ми продовжували опановувати дослідницькі вміння – спостерігати, робити припущення, давати пояснення явищам. А для цього виконали низку завдань та невеличких дослідів, предметом яких була вода. Діти шукали пояснення фактам запотівання холодного скла (чому, якщо на нього подихати, воно стає матовим і звідки береться на ньому волога?) та шукали подібні до цього явища в нашому повсякденному житті; висували припущення щодо того, яка «на смак» – солона чи прісна – вода в айсбергу, як моря і океани стали солоними; спробували створити модель підводного вулкану; спостерігали через дослід із дріжджами, як вода«приводить в дію» мікроорганізми тощо.

Цікаві завдання з проведення дослідів з водою діти отримали для виконання вдома: розрахувати свою норму споживання води на день; дізнатися, чи є вода насправді чистою; знайти пояснення, чому у солоній воді картопля звариться швидше,ніж у прісній;обґрунтувати припущення, що айсберг містить прісну воду. Сподіваємося, що на наступному занятті також почуємо і побачимо багато цікавого.

Версія для друку Опубліковано: 11 Січня 2020