Перша перемога команд КМАНУМ на Всеукраїнському Інтернет-турнірі із природничих дисциплін

Завданнями Турніру є:
створення інтерактивного освітнього середовища на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для задоволення інтелектуальних потреб обдарованих дітей та молоді;
активізація науково-дослідницької діяльності учнів;
поглиблення знань учнів із природничих наук;
формування пізнавальних інтересів учнів, організація їхньої самостійної та групової пізнавальної діяльності;
розвиток творчих здібностей, асоціативного та креативного мислення учнів;
формування навичок роботи в команді, створення умов для плідного творчого спілкування обдарованих учнів.
Завдання І кваліфікаційного відбіркового (дистанційного) етапу Турніру складалися з чотирьох відео- та фотодемонстрацій за п’ятьма напрямами: астрономія, фізика, хімія, біологія та географія. Усього команди виконували 20 завдань, за кожну правильну відповідь учні могли одержати до 5 балів. Таким чином, максимальна сума балів, яку могла отримати команда за виконання усіх завдань на цьому етапі, складала 100 балів.
До складу команди «ПриродоМАНія», керівником якої є Людмила Володимирівна Козюк, методист відділення хімії та біології КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді», входять шестеро обдарованих учнів:
Василів Ольга Володимирівна, учениця 10 класу ПП «Навчальний заклад «Європейський колегіум»;
Ракович Поліна Олександрівна, учениця 10 класу спеціалізованої школи № 185 ім. Володимира Вернадського з поглибленим вивченням фізико-математичних дисциплін;
Гаращук Дар`я Сергіївна, учениця 10 класу ліцею «Наукова зміна»;
Бутенко Євген Сергійович, учень 11 класу СЗШ № 9;
Гайчук Даніела Валеріївна, учениця 10 класу гімназії біотехнологій №177;
Слюсаренко Олександр Дмитрович, учень 8 класу спеціалізованої школи №252 імені Василя Симоненка.
До команди «СуперМАН», керівником якої є Олена Володимирівна Кагляк, завідувач кабінету відділення економіки, входять такі талановиті учні:
Хотячук Максим Борисович, учень 10 класу спеціалізованої школи № 185 ім. Володимира Вернадського з поглибленим вивченням фізико-математичних дисциплін;
Овсак Богдан Олександрович, учень 10 класу спеціалізованої школи № 185 ім. Володимира Вернадського з поглибленим вивченням фізико-математичних дисциплін;
Гапченко Андрій Олегович, учень 8 класу спеціалізованої школи №252 імені Василя Симоненка;
Сокарєва Олена Миколаївна, учениця 10 класу спеціалізованої школи №252 імені Василя Симоненка;
Лук'яненко Дар'я Андріївна, спеціалізована школа №252 імені Василя Симоненка, 10 клас;
Дзядик Вероніка Володимирівна, спеціалізована школа №252 імені Василя Симоненка, 8 клас.
Працюючи над відповідями на запитання Турніру, учні дізналися про безліч таємниць природи, серед яких, наприклад, такі: що протягом дня широколиста рослина більше випаровує вологи і стає легшою, ніж кактус; що на боротьбу саме з маленьким хижаком каштановою (мінуючою) міллю міська влада Києва витратила марно чималі кошти; що на розрізах мінералу агату можуть з'являтися пейзажі, вежі, страусові пера, квіти, мох, очі, туман; що монголи вважають, що у них 33 Гобі через різноманітність її кліматичних умов та місцевостей; що Подільські Товтри, розташовані в Україні, не мають аналогів у світі, адже у доісторичні часи вони були частиною бар'єрного рифу океану Тетіс; що поведінка «підступного» металу олова при низьких температурах, з якого був зроблений посуд та елементи військового мундиру солдатів, стала однією з причин поразки Наполеона під час Російської кампанії на початку ХІХ ст.; що точка Лагранжа в системі Земля-Сонце є ідеальним місцем для розміщення космічного телескопа через можливість завжди перебувати на одній прямій з цими об’єктами; що свічка у невагомості та звичайних умовах горить по-різному та має різну форму та забарвлення; що, досліджуючи кратер Чіксулуб діаметром 180 км, вчені змогли пояснити наукову загадку загибелі динозаврів через падіння на Землю комети, а не астероїда, як вважалося раніше, тощо.
Щиро бажаємо учням Київської Малої академії наук подальших наукових та інтелектуальних, індивідуальних та командних перемог! Заохочуємо їх брати активну участь у різноманітних турнірах, конкурсах та інших інтелектуальних змаганнях, де вони зможуть розкрити свій науковий та дослідницький потенціал. Дякуємо наставникам – керівникам секцій та відділень наук про Землю, екології та аграрних наук, хімії та біології, фізики та астрономії Київської Малої академії наук за ґрунтовну та всебічну підготовку талановитих та обдарованих учнів у відповідних галузях спеціалізації!