Педагоги Київської МАН – в авангарді суспільних та освітніх процесів

Вільям Джеймс
Завідувач відділення філософії та суспільствознавства Київської МАН Кот Тетяна взяла участь у роботі тренінгу «Відповідальне партнерство. Бізнес та освіта у контексті сталого розвитку» для освітян, які опікуються та навчають соціальній, корпоративній та свідомій екологічній відповідальності, тим самим поширюючи рівень обізнаності в питаннях сталого розвитку.
Саме партнерство заради сталого розвитку є квінтесенцією глобальної агенди «Перетворення нашого світу: порядок денний до 2030 року», ухваленій світовими лідерами на історичному саміті ООН у вересні 2015 року.
Сталий розвиток – це такий розвиток суспільства, який не ставить під загрозу здатність наступних поколінь задовольняти свої власні життєві потреби чи навіть існування. Нині задля цього потрібно вирішити чимало проблем на глобальному, національному та місцевому рівнях. Утім позитивні зміни стануть можливі тоді, коли трикутник бізнес-влада-громада працюватимуть у партнерстві.
Подібні заходи є частиною проекту «E-Learning for Sustainable Development», що його впроваджує Програма розвитку ООН (ПРООН) з метою покращити доступ державних службовців, громадських активістів і бізнес-лідерів до «сталої» освіти в режимі онлайн. Свою фінансову підтримку проекту надав уряд Німеччини через Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Партнерами заходу стали UN Global Compact Network Ukraine та Українська асоціація з розвитку менеджменту та бізнес-освіти.
Наробками, думками та досвідом поділились: Мустафа Саіт-Аметов, керівник програми ПРООН із досягнення Цілей сталого розвитку в регіонах; Тетяна Сахарук – голова правління UN Global Compact Network Ukraine; Андрій Бублик – BU PA&C Manager Кока-Кола Беверіджиз Україна; Клавдія Шевелюк – консультантка проекту UNDP/GIZ «E-Learning for Sustainable Development» і засновниця Агенції змін Responsible Future.
Резюмуючи, усі учасники тренінгу дійшли висновку – бізнес та освітяни мають працювати разом, щоб ефективно реагувати на виклики сьогодення – соціальні, економічні, екологічні тощо – і перетворювати їх на нові можливості, враховуючи сучасні підходи до співпраці та нові знання.