Київська МАН ініціює актуальну дискусію

У роботі круглого столу взяли участь науковці Київського університету імені Бориса Грінченка, Інституту обдарованої дитини НАПН України, вихованці Київської МАН та близько ста вчителів закладів загальної середньої освіти. У процесі роботи круглого столу обговорювались питання історичної ретроспективи виникнення домашнього навчання в Україні та світі, законодавчої бази системи освіти в Україні, форми здобуття загальної середньої освіти, проблеми та перспективи становлення домашньої освіти в Україні як альтернативної форми навчання.
Також увага учасників заходу була акцентована на виклики та завдання хоумскулінгу, серед яких першочерговим є надання освіти відповідно до індивідуальних особливостей і здібностей кожного та створення особистісно орієнтованого педагогічного процесу. Адже головним пріоритетом має бути максимальне розкриття індивідуальності дитини та забезпечення всіх умов для її всебічного розвитку.
У ході обговорення були зазначені як переваги домашнього навчання перед іншими формами здобуття освіти, так і певні недоліки та проблеми, з якими стикаються здобувачі даної форми освіти, їх батьки та вчителі.
Сьогодні хоумскулінг (домашнє навчання) в Україні проходить етап становлення. Молоде покоління прагне мати більший простір для самореалізації, потребує особливого підходу до процесу здобуття загальної середньої освіти. Тож розвиток цієї форми освіти є одним із пріоритетних напрямів розвитку всієї системи освіти України.