Колектив вiдділення економіки вчився створювати успішну стратегію SMМ

Цього разу темою обговорення була успішна стратегія SMM (маркетинг у соціальних мережах), особливості постів для різних соціальних мереж, аудиторій під різні соціальні мережі, аналіз основних помилок в SMM.
Спікеркою виступила Тетяна Мокренко, експертка в сфері комунікаційного планування, digital marketing, SMM, засновниця агенції MokCo, яка надає повний спектр послуг у діджитал комунікації. Також Тетяна - співзасновниця Gate SMM School. Тут навчаються комплексному просуванню в соціальних мережах та отримують професію SMM фахівця.
Ділимось інсайтами з виступу:
- SMM – це айсберг, і ті, кому здається, що це просто, не бачать повної картини.
- Найбільша помилка в SMM – це віра в те, що одна людина може успішно займатись усіма аспектами SMM.
- Основна ціль SMM – довжина контакту з цільовою аудиторією. Чим довше ми контактуємо, тим краще зав’яжуться стосунки з нею.
- Має бути продумане основне питання – який конкретний результат ми хочемо отримати від наших дій.
- Розподіл контенту: Фейсбук – новини, події, думки, Інстаграм – краса і натхнення, Телеграм – вузькоспеціалізовані канали, YouTube – розважальний.
- Треба шукати больові точки аудиторій.
- Люди підписуються на сторінки – щоб бути залученими.
- Потрібно аналізувати свої сторінки де ваш бренд представлений: зовнішній вигляд: хто ми і про що ми; контент: що працює, а що ні – для вашої аудиторії; налаштування: теги, доступи адміністратора, особисті повідомлення, модерація, рекламний кабінет.
- Два основні критерії поста: емоція та корисність.
- Універсальний контент: найкраще працюють – ситуативні пости, бо це про те, що на часі, емоційні ролики, жарти, топ-списки, to do поради.