Екскурсія юних економістів на виробництво води "Еталон"

Різновіковими учасниками заходу стали молодi економісти, а також учні "Школи юного науковця" та БФ "З теплом у серці". Завдяки нашим зусиллям, усі вони змогли відвідати підприємство разом з батьками та братами/сестрами, що сприяє розвитку культури сімейних стосунків та спільному науковому дозвіллю. Iнклюзивний міждисциплінарний захід відбувся у рамках діючих проектів відділення економіки - "Занурення у бізнес" та "Економісти без меж".
Вдягнувши спецодяг, молодi дослідники розбилися на дві групи, кожна з яких протягом години на власні очі побачила весь процес від видобутку артезіанської води зі свердловини глибиною 323 метри до зберігання готової продукції на складі! Екскурсоводом МАНівців виступила Яценко Л.В., головний технолог заводу "Еталон". Вона наголосила, що місія компанії - розвивати культуру здорового способу життя в споживанні натуральної артезіанської води.
Мета підприємства - забезпечити споживачів повноцінною, екологічно чистою, високоякісною питною водою, що сприяє відновленню та збереженню здоров'я, активному довголіттю. Дітям були продемонстровані процеси щоденної перевірки якості води у акредитованій фізико-хімічній лабораторії. Вони почули про функції мікробіологічної лабораторії з закритим доступом. З інтересом спостерігали МАНівці за процесами фільтрації артезіанської води, етапами санобробки бутлів, розливу води на автоматизованій лінії, закупорки бутлів фірмовими термоковпачками у цеху, особливостями пакування та зберігання готової продукції у складському приміщенні на спеціальних європалетах, транспортуванням продукції кінцевому споживачу на корпоративних фурах, що обладнані спеціалізованими палетами для зменшення вібрації бутлів.
Тепер учні розуміють такі складні технологічні процеси, як озонування води, очистка з використанням механічних та вугільних фільтрів, фільтрація через отвори не більше 5 мкн та через шар іонообмінних смол, збагачення води іонами йоду, обробка ультрафіолетом тощо. Учасники екскурсії ставили експерту безліч питань, щоб поглибити рівень розуміння економічних, екологічних, геологічних, фізичних та хімічних процесiв, дізнатися про історію компанії та її досягнення, асортимент продукції та її конкурентні переваги. Зокрема, компанія впровадила новий інноваційний продукт - питну воду в одноразовій упаковці Bag-in-box, єдину на ринку України. Учні були вражені, дізнавшись, що на думку вчених, вода має унікальну пам'ять. Саме тому на виробництві води "Еталон" при наповненні та зберіганні готової продукції звучить класична музика, бiльше того, зранку та ввечері проводяться молитви. Таким чином, компанія наповнює воду позитивною цілющою енергією, яку приносить в кожний дім з кожним бутилем. Наприкінці екскурсії кожен учасник отримав від виробника зразок продукції та корпоративні сувеніри. Тепер юні економісти уявляють, як працює сучасне підприємство.
Запрошуємо учнів приєднуватися до роботи відділення економіки, а також діючих проектів - "Занурення у бiзнес" та "Економісти без меж".