Екскурсія до шопінг-клубу «modnaKasta»

Екскурсія до шопінг-клубу «modnaKasta» «... В майбутньому на ринку залишиться два види компаній: ті, хто в Інтернеті і ті, хто вийшов з бізнесу...»


Білл Гейтс «Бізнес зі швидкістю думки», 1999 рік



 



«Новий фундаментальний закон бізнесу



на рубежі двадцять першого століття



полягає в тому, що Інтернет змінює все.



 Інтернет-технології щонайменше змінюють



способи взаємодії компаній – навіть найменших –



зі своїми співробітниками, партнерами і постачальниками»



Білл Гейтс «Бізнес зі швидкістю думки», 1999 рік



 



27 вересня відбулася унікальна та довгоочікувана подія – двогодинна екскурсія учнів секцій відділення економіки та секції правознавства відділення філософії та суспільствознавства Київської Малої академії наук учнівської молоді до першого українського онлайн шопінг-клубу modnaKasta у БЦ modnaVilla. Саме ця компанія,заснована у Києві 2010-го року, за оцінками експертів Української асоціації директ-маркетингу (УАДМ),  2015-го року стала лідером ринку електронної комерції та найбільшим  інтернет-торговцем в Україні у сегменті «Мода» (одяг та взяття). Наступними у переліку йдуть LeBoutique і Lamoda. У сумі три вищеназвані компанії  2015-го року склали 53% від $ 143 млн. загального обсягу сегменту Мода (одяг та взуття) на вітчизняному ринку електронної комерції.





За підсумками Всеукраїнського рейтингу електронної комерції Ukrainian E-Commerce Awards 2016, серед 130 інтернет-проектів саме онлайн шопінг-клуб modnaKasta став переможцем відразу в трьох номінаціях: «Кращий інтернет-магазин», «Прорив року», а також був відзначений поза конкурсною програмою нагородою «Драйв року» як компанія-натхненник генерального партнера заходу – компанії «Нова пошта».



Подвійна унікальність та безпрецедентність заходу полягала у тому, що вперше за п’ять років існування Київської Малої академії наук учнівської молоді юні науковці на власні очі побачили злагоджену роботу усіх без виключення підрозділів сучасної високотехнологічної компанії. Водночас, це був перший в історії навчальний візит групи школярів до modnaKasta (ТОВ «МАРКАСОН»).





Таку, що надихає, детальну екскурсію для талановитих і обдарованих учнів провела Наталія Логвін, піар-директор шопінг-клубу modnaKasta. Вона продемонструвала, як працюють співробітники головного офісу, а також логістичного та процесінгового центрів, центру обслуговування клієнтів, фотостудії та кол-центру. Наостанок, учні прослухали мультимедійну презентацію про виклики та можливості IT-індустрії для сучасного бізнесу. Керівництво відділення економіки висловлює надзвичайну вдячність Наталії Логвін за готовність і бажання приділити час талановитій та обдарованій молоді, поділитися секретами особистого і командного успіху, вести інтелектуальний діалог і відповісти на складні запитання юних економістів та юристів.





Моду на шопінг-клуби ввела Франція, де у 2003 році з'явився перший інтернет-магазин в новому форматі. Генеральним директором та співзасновником онлайн шопінг-клубу modnaKasta є Андрій Іванович Логвін, який народився 24 серпня 1980 у м. Донецьк. Він входить до рейтингу 35 успішних топ-менеджерів України у віці до 35 років за версією «ІнвестГазети», проведеному у 2012 році. На момент заснування стартапу modnaKasta інвестор Сіна Афра, колишній керівник компанії eBay Туреччини і операційний директор eBay Німеччина, вклав у цей проект 500 тис. євро.





Сервіс modnaKasta  надає можливість придбати товари більш ніж 500 відомих вітчизняних та світових брендів одягу, взуття та товарів для дому зі знижкою від 20 до 90% протягом обмеженого періоду часу (акції, аукціону). Бізнес-модель «flash-sale site», розроблена компанією Gilt Groupe, проста: компанія дозволяє постачальникам дуже швидко реалізувати залишки на складі через постійне коло клієнтів, які щодня отримують пропозиції про знижки на брендові товари. Корпоративними цінностями компанії є довіра, чесність, розвиток та навчання.





Учні дізналися, що modnaKasta надає гарантію оригінальності на всю продукцію, максимальні знижки на товари порівняно з роздрібними магазинами, цілодобовий сервіс для клієнтів, широкий асортимент товарів та його щоденне оновлення, будь-який зручний варіант оплати, швидку доставку, можливість здійснювати покупки, не виходячи з дому, у будь-який час доби, безпроблемне повернення товару протягом 14 днів, виключення будь-яких ризиків покупок у Інтернет-мережі. Серед брендів, які продає modnaKasta: Adidas, Berghoff, Calvin Klein, Colin's, Columbia, Diesel, Dolce & Gabbana,Ікea, Lego, Mango, Mexx, Milavitsa, New Balance, Nike, Pierre Cardin, Prada, Puma,  Timberland тощо.





У заході взяли участь 17 талановитих старшокласників з чотирьох навчальних закладів столиці: ліцею «Наукова зміна», Слов’янської гімназії, гімназії «Академія», Коледжу економіки, права та інформаційних технологій ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК». Їх супроводжували А.М. Піліна, завідувач відділення економіки Київської МАН, О.В. Кагляк, завідувач кабінету відділення економіки, і С.В. Баценко, керівник секції правознавства, заступник директора з адміністративно-господарської роботи.





Висловлюємо вдячність за допомогу в організації заходу таким викладачам та адміністраторам навчальних закладів: Катерині Анатоліївні Марковській та Наталії Михайлівні Полівановій, викладачам економіки  ліцею «Наукова зміна»; Людмилі Вікторовні Безпалій, заступнику директора з НВР Слов’янської гімназії; Наталії Костянтинівні Новіцькій, завідувачу економічного відділення Коледжу економіки, права та інформаційних технологій ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК».



 




 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



Версія для друку Опубліковано: 30 Вересня 2016