Блискучий педагогічний експеримент вихованця Київської МАН!

Саме таким привітанням було розпочато 14 квітня 2020 року новий педагогічний експеримент – інтерактивну навчання-гру «Незвичайна географія, хімія та німецька мова для допитливих». Долучилось майже 40 учасників: вихованці, педагоги, керівники секцій різних відділень Київської МАН, вчителі ЗЗСО м. Києва за допомогою онлайн-платформи Zoom.
Шевченко Матвій, вихованець секції педагогіки відділення філософії та суспільствознавства, учень 10 класу гімназії № 136, презентував – як-то три несумісних, на перший погляд, предмета допомагають вивчати один одного.
Особливою фішкою було те, що комунікація відбувалась українською та німецькою мовою!
«Сьогодні я хотів би поділитися своїми напрацюваннями, які я зробив сидячи вдома на карантині, послухати Вашу думку, поради та зауваження», – звернувся на початку до аудиторії інтелектуал-дослідник.
Розроблений експеримент є взаємодією трьох предметів (географії, хімії і німецької мови), завдання якого – цікавість та інтерес учнів до трьох не взаємозалежних між собою наук. Роблячи акцент на німецьких дослідників і німецьку спеціальну лінгвістику, ми поглиблюємо знання з німецької мови. З іншого боку, цікаві факти і географічні відкриття, досягнення, довідки і т.д. розширюють кругозір учнів і доповнюють знання з географії. Натомість, подача матеріалу в ігровій формі дає можливість засвоювати інформацію легше і швидше з трьох предметів одночасно.
В ході реалізації застосовувались наступні компоненти:
- набір гри «Незвичайна географія, хімія та німецька мова для допитливих», що складається з набору двомовних карток, розділених на сім видів за кількістю континентів;
- дві географічні карти світу на двох мовах;
- кросворди на двох мовах;
- інструкція по правилах гри;
- упаковка-коробка.
Під час вебінару відбулись вікторини, розв’язували кросворди, дізнались безліч цікавих фактів, які виходять за рамки шкільної програми! Усі, хто брав участь у заході, виявляли активність у виконанні завдань, з цікавістю співпрацювали один із одним та інтегрувались у захопливий світ ЇЇ ВЕЛИЧНОСТІ – НАУКИ!
«Гра – це частина сучасного підходу до навчання і не важливо скільки років учню, вчитися граючи завжди цікаво! Ігрові форми навчання дозволяють пожвавити навчальний процес, зробити його більш привабливим для учнів, підвищують інтерес до предмета в цілому, активізують мислення і позитивну поведінку, в процесі гри відбувається більш ефективне набуття нових знань, умінь і навичок, збагачується індивідуальний досвід» – наголошує Матвій. «Адже це важливо, щоб учні не нудьгували, залишалися мотивованими і зацікавленими в навчанні не тільки точних наук, а й іноземної мови!» – підсумовує учень.
Київська МАН пишається такими вихованцями, як Матвій Шевченко, його рівнем обізнаності, презентативними навичками та кваліфікованим викладом, щирим захопленням та закоханістю у науку, у наукові пошуки та розвідки, у методологію дослідження!
Фахово стверджуємо, що ця інтерактивна гра-навчання заслуговує найвищу методичну експертну оцінку від професійних педагогів. У Матвія справжній педагогічний талант. Сподіваємось, що у майбутньому наш вихованець обов’язково реалізує його.
Також варто відзначити злагодженість та колаборацію співпраці педагогічних працівників, завідувачів та керівників секцій відділень: філософії та суспільствознавства, наук про Землю, хімії та біології, іноземної філології та зарубіжної літератури. І, звичайно, педагогічного наставника Шевченка Матвія – Карчину Ларису Яківну, керівника секції педагогіки.
Тож до нових зустрічей на теренах інтернету!