Блискучий педагогічний експеримент вихованця Київської МАН!

Блискучий педагогічний експеримент вихованця Київської МАН! Guten Tag an alle Konferenzteilnehmer, ich hoffe wir haben eine gute Zeit zusammen! (Доброго дня всім учасникам конференції, сподіваюсь ми з користю проведемо час разом!)

Саме таким привітанням було розпочато 14 квітня 2020 року новий педагогічний експеримент – інтерактивну навчання-гру «Незвичайна географія, хімія та німецька мова для допитливих». Долучилось майже 40 учасників: вихованці, педагоги, керівники секцій різних відділень Київської МАН, вчителі ЗЗСО м. Києва за допомогою онлайн-платформи Zoom.

Шевченко Матвій, вихованець секції педагогіки відділення філософії та суспільствознавства, учень 10 класу гімназії № 136, презентував – як-то три несумісних, на перший погляд, предмета допомагають вивчати один одного.

Особливою фішкою було те, що комунікація відбувалась українською та німецькою мовою!

«Сьогодні я хотів би поділитися своїми напрацюваннями, які я зробив сидячи вдома на карантині, послухати Вашу думку, поради та зауваження», – звернувся на початку до аудиторії інтелектуал-дослідник.

Розроблений експеримент є взаємодією трьох предметів (географії, хімії і німецької мови), завдання якого – цікавість та інтерес учнів до трьох не взаємозалежних між собою наук. Роблячи акцент на німецьких дослідників і німецьку спеціальну лінгвістику, ми поглиблюємо знання з німецької мови. З іншого боку, цікаві факти і географічні відкриття, досягнення, довідки і т.д. розширюють кругозір учнів і доповнюють знання з географії. Натомість, подача матеріалу в ігровій формі дає можливість засвоювати інформацію легше і швидше з трьох предметів одночасно.

В ході реалізації застосовувались наступні компоненти:

    • набір гри «Незвичайна географія, хімія та німецька мова для допитливих», що складається з набору двомовних карток, розділених на сім видів за кількістю континентів;

 

    • дві географічні карти світу на двох мовах;

 

    • кросворди на двох мовах;

 

    • інструкція по правилах гри;

 

    • упаковка-коробка.



Під час вебінару відбулись вікторини, розв’язували кросворди, дізнались безліч цікавих фактів, які виходять за рамки шкільної програми! Усі, хто брав участь у заході, виявляли активність у виконанні завдань, з цікавістю співпрацювали один із одним та інтегрувались у захопливий світ ЇЇ ВЕЛИЧНОСТІ – НАУКИ!

«Гра – це частина сучасного підходу до навчання і не важливо скільки років учню, вчитися граючи завжди цікаво! Ігрові форми навчання дозволяють пожвавити навчальний процес, зробити його більш привабливим для учнів, підвищують інтерес до предмета в цілому, активізують мислення і позитивну поведінку, в процесі гри відбувається більш ефективне набуття нових знань, умінь і навичок, збагачується індивідуальний досвід» –  наголошує Матвій. «Адже це важливо, щоб учні не нудьгували, залишалися мотивованими і зацікавленими в навчанні не тільки точних наук, а й іноземної мови!» – підсумовує учень.

Київська МАН пишається такими вихованцями, як Матвій Шевченко, його рівнем обізнаності, презентативними навичками та кваліфікованим викладом, щирим захопленням та закоханістю у науку, у наукові пошуки та розвідки, у методологію дослідження!

Фахово стверджуємо, що ця інтерактивна гра-навчання заслуговує найвищу методичну експертну оцінку від професійних педагогів. У Матвія справжній педагогічний талант. Сподіваємось, що у майбутньому наш вихованець обов’язково реалізує його.

Також варто відзначити злагодженість та колаборацію співпраці педагогічних працівників, завідувачів та керівників секцій відділень: філософії та суспільствознавства, наук про Землю, хімії та біології, іноземної філології та зарубіжної літератури. І, звичайно, педагогічного наставника Шевченка Матвія – Карчину Ларису Яківну, керівника секції педагогіки.

Тож до нових зустрічей на теренах інтернету!

 

Версія для друку Опубліковано: 15 Квітня 2020