Знайомство з Національним музеєм історії України у Другій Світовій війні через призму економіки

Знайомство з Національним музеєм історії України у Другій Світовій війні через призму економіки Відділення економіки Київської МАН для учнів Школи юного науковця 2 лютого провело заняття у Національному музеї історії України у Другій Світовій війні.

В рамках цієї зустрічі:

  • У просторі виставки «Україна. Розп'яття» говорили про нашу країну та війну,  про те, наскільки важливо розуміти хто ти та у якій країні живеш. Про що розповідають знаки розрізнення на уніформі.
  • Зазирнули у музейну крамничку та обговорили як музей може заробити гроші, про фінансову доцільність, менеджмент та маркетинг сувенірної продукції, формування бренду та логотипу Музею.
  • Відстежили сучасні тренди музейного мерчу.
  • В експозиційному просторі виставки «Знак на щиті» дискутували на тему доцільності зміни символіки на щиті скульптури Батьківщина-Мати.  Вивчали історію Державного Герба України.  Поміркували над питанням, куди мандрувала срібна монета Х століття.
  • В музейному кафе говорили про обов'язкові місця відпочинку відвідувачів у музейному просторі. Саме тут,  на останок, кожен розробив та намалював власний дизайн Тризуба.

Задоволення від цього заходу отримали не тільки діти, а і їх батьки, завдячуючи надзвичайно ерудованій, освіченій Анні Тарасенко, екскурсоводу, завідувачці відділу просвітницьких проєктів Музею. 

Версія для друку Опубліковано: 05 Лютого 2024