Як перейти на наступний щабель, перетворити свою наукову роботу в бізнес проєкт?

Як перейти на наступний щабель, перетворити свою наукову роботу в бізнес проєкт? Юні винахідники разом з науковцями та представниками бізнесу обговорювали як перетворити свою ідею на стартап, реалізувати свій науковий проєкт через бізнес на стратегічній сесії, присвяченій Дню науки.

Організаторами зустрічі виступили Київська Мала академія наук, Київський академічний університет (КАУ) та бізнес-спільнота «Кластер виробників медичної продукції». Це об’єднання освіти, науки й бізнесу, синергетичний ефект якого є базою інноваційного розвитку. Сьогодні українське суспільство не лише виборює перемогу на полі бої, а й творить нову економічну модель країни на основі розвитку екосистеми інновацій.

Саме про це у вітальному слові говорили Олександра Антонюк, докторка фізико-математичних наук, заступниця директора КАУ з розвитку та інновацій, та Ірина Поліщук, директорка Київської Малої академії наук учнівської молоді. Вони наголосили, що наука ‒ фундамент для інноваційного розвитку. Держава має вкладатися у професійну та інноваційну освіту, надавати молоді можливість розвивати та реалізовувати свої природні нахили та таланти з урахуванням потреб держави.

Креативні ідеї молоді, підкріплені науковим досвідом та підприємницькою спільнотою є найціннішим ресурсом суспільства. Дуже важливим є залучення молоді до вирішення реальних проблем, прив’язка їх наукових досліджень до розвитку нових актуальних напрямків в різних економічних секторах. В’ячеслав Дьомін, власник бізнесу з виробництва ендопротезів та Президент кластеру «Cluster of manufacturers of medical products», у своїй презентації «Від кокона до бабочки» на прикладі реального бізнес-кейсу окреслив шлях наукового проєкту, які кроки треба пройти, щоб наука перетворилась в бізнес-проєкт.

Київська МАН робить фокус на доцільності досліджень своїх вихованців, їх актуальності та можливості монетизації. На шляху до успіху науково-дослідницький проєкт – це лише перший щабель. Як підготувати дієву бізнес-модель для власного проєкту, навчитися презентувати та продавати свої розробки/продукти навчають в “Бізнес-школі КМАН-Graffit” під керівництвом Наталії Дзюби, методистки Київської МАН, бізнес-тренерки, СЕО в Консалтинговій компанії “Booster&Development”, авторки та розробниці програми “Бізнес мислення”. Саме тут, в бізнес-школі, юні винахідники мають можливість отримати теоретичні та практичні знання про підприємництво, дізнатися як перетворити свою ідею в реальний стартап.

Вихованці Київської МАН ознайомили бізнес-партнерів з своїми дослідженнями дотичними до напрямків їх діяльності. Зокрема, Софія Козинець розповіла про свою роботу щодо матеріалів для протезів,  Анастасія Куруленко представила додаток, що допомагає визначити ризик серцево-судинних захворювань, Савельчук Марія звернула увагу на академічну доброчесність і патентуваня ідей для стартапів, а Ігор Котенко  окреслив суть розробленої ним розумної системи моніторингу здоров'я в режимі реального часу на основі нейромережевих технологій.  Тож перший крок до співпраці зроблено.

Освіта – наука – бізнес: триєдина складова успіху!

Версія для друку Опубліковано: 21 Травня 2023