Як перейти на наступний щабель, перетворити свою наукову роботу в бізнес проєкт?
Організаторами зустрічі виступили Київська Мала академія наук, Київський академічний університет (КАУ) та бізнес-спільнота «Кластер виробників медичної продукції». Це об’єднання освіти, науки й бізнесу, синергетичний ефект якого є базою інноваційного розвитку. Сьогодні українське суспільство не лише виборює перемогу на полі бої, а й творить нову економічну модель країни на основі розвитку екосистеми інновацій.
Саме про це у вітальному слові говорили Олександра Антонюк, докторка фізико-математичних наук, заступниця директора КАУ з розвитку та інновацій, та Ірина Поліщук, директорка Київської Малої академії наук учнівської молоді. Вони наголосили, що наука ‒ фундамент для інноваційного розвитку. Держава має вкладатися у професійну та інноваційну освіту, надавати молоді можливість розвивати та реалізовувати свої природні нахили та таланти з урахуванням потреб держави.
Креативні ідеї молоді, підкріплені науковим досвідом та підприємницькою спільнотою є найціннішим ресурсом суспільства. Дуже важливим є залучення молоді до вирішення реальних проблем, прив’язка їх наукових досліджень до розвитку нових актуальних напрямків в різних економічних секторах. В’ячеслав Дьомін, власник бізнесу з виробництва ендопротезів та Президент кластеру «Cluster of manufacturers of medical products», у своїй презентації «Від кокона до бабочки» на прикладі реального бізнес-кейсу окреслив шлях наукового проєкту, які кроки треба пройти, щоб наука перетворилась в бізнес-проєкт.
Київська МАН робить фокус на доцільності досліджень своїх вихованців, їх актуальності та можливості монетизації. На шляху до успіху науково-дослідницький проєкт – це лише перший щабель. Як підготувати дієву бізнес-модель для власного проєкту, навчитися презентувати та продавати свої розробки/продукти навчають в “Бізнес-школі КМАН-Graffit” під керівництвом Наталії Дзюби, методистки Київської МАН, бізнес-тренерки, СЕО в Консалтинговій компанії “Booster&Development”, авторки та розробниці програми “Бізнес мислення”. Саме тут, в бізнес-школі, юні винахідники мають можливість отримати теоретичні та практичні знання про підприємництво, дізнатися як перетворити свою ідею в реальний стартап.
Вихованці Київської МАН ознайомили бізнес-партнерів з своїми дослідженнями дотичними до напрямків їх діяльності. Зокрема, Софія Козинець розповіла про свою роботу щодо матеріалів для протезів, Анастасія Куруленко представила додаток, що допомагає визначити ризик серцево-судинних захворювань, Савельчук Марія звернула увагу на академічну доброчесність і патентуваня ідей для стартапів, а Ігор Котенко окреслив суть розробленої ним розумної системи моніторингу здоров'я в режимі реального часу на основі нейромережевих технологій. Тож перший крок до співпраці зроблено.
Освіта – наука – бізнес: триєдина складова успіху!