Вихованці відділення економіки про проєкт "Діти для дітей"
Програмуванням у Київській МАН цікавляться і хлопці, і дівчата. 14-річна Владислава Гулевич, яка вже рік вивчає IT за межами шкільної програми, описує власні надбання від участі у проєкті так: "Дізналася більше про програмування і тепер володію базовим матеріалом для створення вебсайтів. Вмію користуватися програмами Snap! і Visual studio. Стала краще сприймати на слух англійську мову. Дізналась, як навчаються та проводять свій вільний час підлітки в США, що їх хвилює, чим вони цікавляться."
А ось 16-річний Владислав Федорцов-Крижний, учень 9-го класу Фінансового ліцею, попереднього досвіду у програмуванні не мав, проте посів 3 місце на ІІІ етапі Конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України у секції "Фінанси, грошовий обіг та кредит". Власні враження він сформулював так: "Дякую за чудовий курс. Він дав можливість відчути себе розробником, дізнатися трохи більше про сферу ІТ і зрозуміти його суть та чи підходить це мені, а також використати знання англійської мови на практиці. Крім основних навчальних матеріалів було ще багато цікавого та корисного, що змушувало з нетерпінням чекати кожного наступного уроку, зокрема, розповіді про освіту за кордоном тощо."
Теодор Іллін, учень 7-го класу Атмосферної школи має значний досвід у програмуванні та робототехніці, проте вирішив його поглибити. Він згадує:
"Було дуже важко, проте неймовірно цікаво навчатися, бо процес йшов дуже швидко. Якщо американські однолітки, або голова американського бізнесу Майкрософт Хлоя Зенг пояснювали, як працює частина програми, то треба було за 15 хвилин повторити те, що вони показали та відповісти на поставлені питання, а їх було від 15 до 20 за раз. Протягом курсу було запропоновано створити 8 програм. Якщо щось було незрозуміло, американська сторона реагувала миттєво і підказувала, яким шляхом можна йти. І завдяки цьому напору вийшло довести до автоматизму тренування практичних знань і детально вивчити одразу дві нових програми, щоб користуватися ними у житті.
Сподобалось, що американські підлітки по черзі розповідали про шкільні та позашкільні будні та у них реально вийшло показати, що любов до праці та розуміння своєї мети є основою успіху. Було дуже важливо зрозуміти, наскільки відрізняється їх менталітет. Наприклад, в американських школах та університетах високий рівень оцінок немає значення, якщо немає підтвердження знань активною життєвою позицією. І для них дуже важливим є постійно, з самого дитинства, брати участь у різних заходах і свої знання застосовувати на практиці. У них задача - піклуватися про інших, не про себе. Вони живуть командою, йдуть у цей світ з чесним відкритим розумінням, що знання повинні бути в голові й за тебе ніхто не повинен вирішувати. Тобто диплом або сертифікат - це просто папір. Тільки твоє вміння і реальні знання без списування, без підказок можуть тобі допомогти стати гідною людиною у житті. Американські діти не просто вивчають програми Scretch, Snap, HTML, як ми у школі, а користуються цими програмами у своїх проєктах, створюють сайти. Саме цьому вони намагалися навчити наших школярів, тому що компанія Майкрософт розробляє не тільки програми та комп’ютерні ігри, але й стратегію у житті в еру робототехніки".
Вихованці відділення економіки надзвичайно вдячні усім організаторам двотижневого марафону, персоналу Київської МАН та компанії Мicrosoft, юним американським волонтерам-тренерам за чудову можливість професійного та особистого розвитку.