Участь у конференції, присвяченій проблемі втрат у математиці

Участь у конференції, присвяченій проблемі втрат у математиці Київська МАН взяла активну участь у конференції для освітян «Позашкілля як ефективний інструмент для подолання освітніх втрат з математики» у межах Всеукраїнського науково-освітнього проєкту «Навчатися, щоб навчати», організовану лабораторією математичних наук НЦ МАНУ спільно з Міністерством освіти і науки України, Українським центром оцінювання якості освіти, Інститутом математики НАН України, Національною академією педагогічних наук України, Українським державним університетом імені Михайла Драгоманова, Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти».

На початку конференції до всіх присутніх звернувся Президент  МАН України, академік НАН України Станіслав Довгий. Він наголосив на нагальній необхідності подолання  втрат у математиці. Адже втрати, які ми маємо вже зараз, можуть негативно вплинути на майбутню економіку, науковий прогрес і конкурентоспроможність країни на міжнародній арені.

Директорка Київської МАН Ірина Поліщук, разом з іншими поважними гостями,  привітала учасників конференції і відзначила важливість вивчення математики у закладах освіти та підкреслила значущість фундаментальної роботи, яку здійснює наша академія для вихованців у математичному напрямі.

Відділення математики представив керівник секції математики Микола Пихтар, який поділився власним досвідом викладання математики й презентував модель розвитку математичних та дослідницьких здібностей учнів у рамках МАН. Підкреслив важливість у проведенні для вчителів курсів підвищення кваліфікації з написання наукових робіт. Адже, зацікавленість дитини математикою починається зі школи, але дитина часто не знає, з чого починати свій шлях в науку.

Про свій досвід викладання математики розповіли інші учасники конференції. Через ігри до математики – тільки так зараз сприймається матеріал такої, на вигляд, строгої науки. Математичні гуртки, де відбуваються командні математичні змагання, математичні онлайн-ігри, створені за допомогою штучного інтелекту, математичні головоломки – найкраще зрощує любов до математики та зацікавленість нею, розвиває мислення, логіку та бажання творити. Математика ‒ це творчість, а відмова від математики, за даними досліджень Оксфордського університету, може впливати на пам'ять, навчання, міркування та розв'язання проблем.

Версія для друку Опубліковано: 16 Жовтня 2024