Творимо знання результатами власної діяльності

Олександр ВОРОНОВ, вихованець секції «Філософія», та Валерій РАДЧЕНКО, вихованець секції «Педагогіка», не тільки виступили з доповідями у роботі Науково-практичних дискусійних панелей міжнародного заходу «Екологізація сучасного освітнього простору: основні вектори інноваційної трансформації та шляхи їх впровадження» та презентували власне бачення, а й запропонували пропозиції та акцентовані висновки щодо реалізації, означених ними проблемних питань.
Можливо у вас виникне питання чи корелює навчання у наукових секціях філософії та педагогіки з темою міжнародного проєкту? Впевнено говоримо, що ці речі не тільки абсолютно сумісні, але й взаємопов’язані.
Виступи наших дослідників викликали велику кількість питань та обговорень від учасників дискусійних панелей.
Тож вкотре наші вихованці доводять, що у якій би науковій секції ти не навчався – ти впевнено рухаєшся власною освітньою траєкторією розвитку, формуєш себе, свої навички та компетенції та впевнено крокуєш до мети з вірою в себе і в УКРАЇНУ!