Тренінг «Ефективне використання мультимедійних технологій у науково-дослідницькій діяльності»

Тренінг «Ефективне використання мультимедійних технологій у науково-дослідницькій діяльності» У відділенні економіки для вихованців був проведений тренінг «Ефективне використання мультимедійних технологій у науково-дослідницькій діяльності», спікером якого виступила керівниця секції фінансів, грошового обігу та кредиту Анна Миколаївна Качан. Цінні поради вихованці одержали також від керівниці секції мікро- та макроекономіки Ірини Сергіївни Білої та керівниці секції економічної теорії та історії економічної думки Валентини Василівни Сандугей.

Учні дізналися більше про апаратні та програмні засоби комп’ютерних технологій, що забезпечують одночасну роботу з текстом, звуком, статистичними та динамічними графічними зображеннями, відео сюжетами.

Особливу увагу спікерка приділила мультимедійній презентації – унікальнішому і найсучаснішому на сьогодні способу представлення інформації, програмному продукту, який може містити текстові матеріали, фотографії, малюнки, слайд-шоу, звукове оформлення і дикторський супровід, відео фрагменти та анімацію, тривимірну графіку тощо. Мультимедійна презентація – засіб, без якого не обходиться захист жодної роботи на Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН.

Учні зрозуміли, що ефективною є презентація, у ході якої оратор є не доповненням до презентації, а ключовою особою у висвітленні питання, ланкою, яка пов'язує аудиторію та інформацію. Тому, презентація буде успішною тільки тоді, коли досягнуто її головну мету – вплинути і переконати слухача або спонукати його до дії. Це можливо тільки тоді, коли презентація сприймається як продуктивний діалог з аудиторією. Презентація має бути короткою, доступною та композиційно цілісною. Тому, створюючи мультимедійну презентацію, варто пам’ятати основне правило – не існує хороших чи поганих презентацій, існують презентації, які вирішують поставлену мету і які її не вирішують. Ефективною і правильною є презентація, у якій досягнуто головної мети оратора – інформувати, переконати або спонукати до дії.

Бажаємо учасникам тренінгу успіхів у підготовці ефективних презентацій власних науково-дослідницьких робіт!

Версія для друку Опубліковано: 08 Листопада 2022