Створюємо контент-план на занятті з «Креативного письма»

Створюємо контент-план на занятті з «Креативного письма» Продовжуємо заняття практичного курсу «Creative Writing» від Катерини ГОНЧАРЕНКО. Всі, хто наразі ведуть сторінки в соціальних мережах, тематичні блоги etc., напевне, знають про те, що це справа надто серйозна і підходити до цього варто виважено. І не важливо, то особиста сторінка у мережі Facebook (що є фактично обличчям автора) чи просування себе (чи товару, послуги) в Instagram, або й план з написання наукових/художніх творів – впорядкування графіку, часу на їх формування є вагомою задачею для сучасної людини.

Отже, контент-план є такою собі схемою, за якою автор формує контент. Це каркасна конструкція, оскільки допускає зовнішні зміни/заміни тематики відповідно до контексту та зацікавленості читача. Контент-план дозволяє автору не втратити головну лінію тієї тематики, змістовної проблематики, якою йому хочеться поділитися з читачем.  

З-поміж цікавинок самого заняття: визначилися з найоптимальнішими та зручними формами контент-плану; можливостями різнопланових сторінок/блогів (пізнавальні, розважальні, наукові etc.); визначилися з часом, що є доречним для публікації текстів/відеоматеріалів/інфографіки/etc., в соціальних мережах, а також домовилися спробувати до наступного заняття попрактикуватися в цьому напрямку. 

До зустрічі! Долучайтеся, з нами цікаво!

Версія для друку Опубліковано: 13 Квітня 2022