STEM-проєкт «Видатні математики в кубі» стартував
Переглянути відео вебінару можна тут.
Під час першого етапу учні створюють команду, обирають відомого математика, збирають цікаву, визначальну, перевірену інформацію про нього та намагаються візуалізувати ці факти, при чому візуалізація не має бути очевидною. Інформацію можна закодувати, зобразити символами або проілюструвати, подати у вигляді ребуса тощо. Ці зображення переносяться на грані куба, симуляцію якого необхідно зробити за допомогою відповідного програмного забезпечення, а потім і роздрукувати на 3D принтері модель-загадку.
На другому етапі координатори проєкту розподіляють кубики із загадками між командами. Тепер в кожної команди обернене завдання, розшифрувати інформацію суперника та відгадати ім’я загаданого математика.
На третьому етапі ми плануємо демонстрацію відеоконтенту створеного командами «Власна історія про…», всі учасники запропонують свій погляд на внесок обраного науковця у математику, на факти з його життя, на застосування наукової спадщини, чому саме ця постать їх зацікавила.
Ще один тренд освіти – це індивідуалізація навчання, підлаштування під потреби дитини. Саме на третьому етапі дуже чітко прослідковуватиметься індивідуальність кожної команди, напрямки знань, які важливі саме цій групі дослідників.
Результатом проєкту бачимо не тільки дослідницьке змагання між окремими командами, а й подальшу дискусію, обмін досвідом створення моделей кубиків-загадок, упорядкування відео матеріалів про видатних математиків у бібліотеку для учнів та вчителів, яку потім можна буде поповнювати та використовувати під час вивчення математики. Саме такий формат сторітелінгу (storytelling) – мистецтво розповідати історії з метою навчання ‒ сьогодні є одним з ефективних способів навчання.
То ж чекаємо з нетерпінням на вашу активність, креативність, запал і натхнення робити цей навчальний рік яскравим та незабутнім!