Правила «Creative Writing» від філософіні Катерини ГОНЧАРЕНКО

Всі, хто пише, неодноразово ловили себе на думці, як же скласти по-справжньому крутий заголовок тексту, який вразить будь-якого читача, «змусить» його втриматися на сторінці й ознайомитися з усією статтею/публікацією повністю? Відповідь на це питання ми можемо знайти з-поміж головних правил «Creative Writing».
Насамперед, вдалий заголовок-- це майже 80% успіху автора, і для формування існує низка так званих «гачків».
Отже, заголовки-гачки. В них є інтрига, відомості про користь, вони спрямовані до конкретної аудиторії (чи персонально до кожного читача) тощо. Вони формуються за ігровим типом та досить часто мають вигляд певних афоризмів, які підштовхують читача до того, аби зазирнути та переглянути , «про що ж там йдеться».
Декілька корисних порад, як же створити такий заголовок. Під час написання тексту виписуйте важливі слова і фрази, які можна буде використати в якості ідей для назви вашої публікації; акцентуйте увагу на конкретних деталях чи емоціях; використовуйте слова «якісний», «ефективний», «кращий», «швидкий», «легкий», «досягти успіху», «побудувати», «знайти», «створити» та ін.; зробіть його коротким, але влучним (ідеальний заголовок – 3 слова, звичайний 6-8 слів); уникайте награності та пафосу.
Цікаво?! Корисно?! Тож чекаємо вас наступного вівторка о 16.00!