Освітянський музей Бориса Грінченка як приклад музейної педагогіки
Борис Дмитрович Грінченко український письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч. Автор першого словника української мови, редактор низки українських періодичних видань. Обстоював поширення української мови в школі та в установах. Автор фундаментальних етнографічних, мовознавчих, літературознавчих, педагогічних праць, історичних нарисів, перших підручників з української мови й літератури, зокрема «Рідного слова» — книжки для читання в школі. Укладач чотиритомного тлумачного «Словаря української мови». Один з організаторів і керівників «Просвіти», активний член Братства тарасівців, співзасновник УРП (1904).
Музей присвячено життю та творчості Бориса Грінченка в контексті кінця ХІХ – початку ХХ ст. З любов’ю і повагою до Великого Просвітителя підібрано експонати та створено фонди Музею. В експозиції і на стендах відтворено епоху Б.Грінченка, його короткий шевченківський вік, титанічну працю, багатогранну діяльність, яка була спрямована на формування української нації і становлення Української держави.
Дякуємо, Ользі Володимирівні, за цікаву презентацію, під час якої учасники вебінару почули історію долі Бориса Грінченка, дізналися чому саме його ім’ям названо університет.
Запрошуємо переглянути запис нашої зустрічі.