Освітні Амбасадорки та вихованки відділень Київської МАН у таборі програми UP SHIFT UNICEF

Освітні Амбасадорки та вихованки відділень Київської МАН у таборі програми UP SHIFT UNICEF Освітні Амбасадорки та вихованки відділень Київської МАН в складі команди «Girls Leaders» взяли участь в молодіжному проєктному таборі програми UP SHIFT UNICEF.

До команди увійшли:

Анна Ущапівська, Освітня Амбасадорка лідерка 2021, випускниця відділення іноземних мов, студентка 2 курсу КНУ ім. Т. Шевченко

Ярина Олійник,  Освітня Амбасадорка 2022 року випускниця відділення української філології та мистецтвознавства., студентка 1 курсу Національного університету Києво-Могилянської академії

Софія Бутенко, вихованка секції педагогіки відділення філософії та суспільствознавства, учениця 10 класу Київського Ліцею Бізнесу

Слюсарева Вікторія,  вихованка Школи лідерства та фасилітаційних практик Київської МАН учениця 9 класу спеціалізованої школи І-III ступенів з поглибленим вивченням англійської мови №165 вихованка

Поліна Сідаш,  лідерка шкільного самоврядування, учениця 9 класу дистанційної школи Optima school.

Анна Ущапівська та Софія Бутенко ініціювали ідею проєкту, який дівчата будуть втілювати як активістки  ГО «Girl Leaders  Ukraine». Протягом наступних трьох місяців на базі своїх навчальних закладів вони будуть втілювати проєкт з поширення знань про психологічні та соціальні бар’єри молодих жінок та дівчат у лідерській та майбутній професійній діяльності. В рамках реалізації  планується проводити зустрічі та записувати подкасти з жінками та дівчатами, які вже досягли успіху, проводити тренінги та ділові ігри.

Цей проєкт створюється в межах програми UPSHIFT Києва та Київській обл., який  реалізує  Г.О. «Агенція Локальних Ініціатив» за підтримки ЮНІСЕФ та Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини через німецький державний банк розвитку KfW.

Інноваційна програма для молоді UPSHIFT ‒ це глобальна програма Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), що реалізується у понад 40 країнах. Вона надає молоді й підліткам навички 21 століття та ресурси, щоб визначити проблеми своїх громад та запропонувати інноваційні розв'язання цих проблем.

 

Версія для друку Опубліковано: 16 Травня 2024