Музейна педагогіка як інноваційний тренд
Тема її доповіді «Літні музейно-педагогічні школи як інноваційний тренд музейної педагогіки» була представлена під час II дискусійної панелі «Адаптивна, терапевтична роль креативного середовища музею в умовах воєнного стану».
Робота конференції визначалась за наступними напрямками:
- Музейна педагогіка та освітні інновації як сучасні бренди «суспільства знань».
- Цифрові освітні платформи та ресурси у розробці музейних програм і проєктів.
- Адаптивна, терапевтична роль креативного середовища музею в умовах воєнного стану.
- Інтеграція, міждисциплінарність і практикоорієнтованість як ключові концепти STEM/STEAM-освіти в музеї.
- Сучасні практики STEM/STEAM-освіти в музейному просторі: вітчизняний та закордонний досвід
Захід зібрав велике коло досвідчених науковців, фахівців, громадських діячів України та інших країн.
Обговорення відбувалось між представниками Львівського національного університету імені Івана Франка, НЦ «Мала Академія наук України», Національної академії педагогічних наук України, Інституту обдарованої дитини НАПН України, Першого державного музею науки МАН України, Ягєллонського університету (Польща), Сілезького університету у Катовицях (Польща), Університету мистецтв в Познані (Польща), Лейденського університету (Нідерланди), Палацького університету в Оломоуці (Чехія), Університету Західної Аттики в Афінах (Греція), Університету імені Я. Коменського в Братиславі (Словаччина), Асоціації музейних педагогів Італії.
Тішимось, що наші педагоги діляться своїми напрацюваннями та поширюють досвід. Важливим є аналіз/ревізія наявних педагогічних технологій. Розуміння, бажання застосовувати та впроваджувати інноваційні підходи. Піддавати критичному аналізу різні програми та практики задля вдосконалення та віднайдення саме того інструментарію, який буде максимально корисним та потрібний нашим учнями.