Міжнародна літня наукова школа «Київ – Роттердам»

Наприклад, відділення фізики та астрономії провело захопливе заняття на тему «Чому ми бачимо світ різнокольоровим?», на якому учасники розкривали таємниці світла. Про конституційний уклад, права й обов'язки українських громадян безпосередньо на День Конституції України розповідала завідувачка відділення філософії та суспільствознавства Тетяна Кот. А засновниця проєкту «Публічні виступи англійською мовою Loudspeaker. Express yourself!» Інга Апостолака провела майстер-клас «Як розуміти та застосовувати мову жестів в різних країнах світу», на якому слухачі вчились «читати» різні емоції та визначати ставлення людини до співрозмовника через мову тіла. Тетяна Авдєєва, завідувачка відділення математики, розповідала про «Багатоваріантні реалії життя: елементи комбінаторики», а методист Київської Малої академії наук, засновниця й авторка програм та курсів «Академія Сучасних Освітніх Технологій» Наталія ДЗЮБА провела практикум «Кроскультурна компетенція, як вона допомагає адаптуватися в іншій країні». Тетяна Козицька, керівниця секції загальної біології відділення хімії та біології на своєму занятті поєднала казку і життя, воно так і називалось «Людина-гобіт, людина-Шрек та інші казкові герої в біології». А практичний психолог Інеса Пустовалова провела практикум «Як обрати професію мрії та спрямувати подальше навчання».
Всі заняття проходили в ігровій формі та в дружній атмосфері. Слухачі Міжнародної літньої школи «Київ – Роттердам» впевнились, що наука - це не нудні підручники, а найдивовижніший серіал у світі, в якому вони можуть зіграти головні ролі!
Приємні спогади залишись і в учнів, і у викладачів.
Міжнародна літня наукова школа «Київ – Роттердам» стала першим заходом в рамках реалізації Меморандуму про співпрацю між КПНЗ «Київська Мала академія наук» та «Українською школою» (м. Роттердам, Нідерланди). Київська МАН спрямовує це співробітництво на підтримку освітніх зав’язків з українськими школярами, які змушені були виїхати за кордон через російську агресію, залучення та заохочення їх до створення науково-дослідницьких робіт під керівництвом українських фахівців та педагогів, до занять творчістю й винахідництвом, до генерації інноваційних ідей у різних галузях української науки.