Майстерклас з обчислювальної геометрії
Якщо ви мрієте створювати складні програми, пов’язані з 3D-графікою, картографією або розробкою ігор, то знання обчислювальної геометрії – ключ до успіху. На цьому майстеркласі ви дізнаєтеся, як програмувати важливі геометричні операції й опрацювати їх за допомогою програмного коду.
Що буде на майстеркласі?
- Розберемо основні формули та алгоритми для роботи з об’єктами в декартовій системі координат, зокрема з точками, прямими та багатокутниками.
- Навчимося обчислювати ключові характеристики взаємодії об'єктів, як-то відстань, кути та перетини, й одразу ж закодуємо їх, щоб відчути, як ці математичні основи працюють у програмуванні.
- Використовуючи платформу e-olymp, розв’яжемо практичні задачі та застосовуватимемо формули в алгоритмах, які будуть корисні в розробці програмного забезпечення.
Для кого цей майстерклас?
Для учнів 9-11 класів, які прагнуть поглибити свої знання з математики та інформатики, бажають зрозуміти основи обчислювальної геометрії, а також отримати практичний досвід у розв'язанні олімпіадних задач.
Спікер: Євгеній Вікторович Козолуп, керівник секції програмної інженерії КПЗО «Київська Мала академія наук учнівської молоді», завідувач навчально-наукової лабораторії робототехніки та 3D-технологій кафедри інформаційних технологій і програмування Українського державного університету імені Михайла Драгоманова
Дата: 15.11.2024 р. о 16:00
Місце проведення: ауд. 227, центральний корпус Українського державного університету імені Михайла Драгоманова (найближче укриття – ст. м. Університет, 3 хв)
Тривалість: 1,5 години
Попередня реєстрація за посиланням : https://forms.gle/TZtACRT148udpWuA9