Майстерклас з обчислювальної геометрії

Майстерклас з обчислювальної геометрії Відділення інформаційних технологій Київської МАН запрошує на майстерклас з обчислювальної геометрії для юних програмістів!

Якщо ви мрієте створювати складні програми, пов’язані з 3D-графікою, картографією або розробкою ігор, то знання обчислювальної геометрії – ключ до успіху. На цьому майстеркласі ви дізнаєтеся, як програмувати важливі геометричні операції й опрацювати їх за допомогою програмного коду.

Що буде на майстеркласі?

  • Розберемо основні формули та алгоритми для роботи з об’єктами в декартовій системі координат, зокрема з точками, прямими та багатокутниками.
  • Навчимося обчислювати ключові характеристики взаємодії об'єктів, як-то відстань, кути та перетини, й одразу ж закодуємо їх, щоб відчути, як ці математичні основи працюють у програмуванні.
  • Використовуючи платформу e-olymp, розв’яжемо практичні задачі та застосовуватимемо формули в алгоритмах, які будуть корисні в розробці програмного забезпечення.

Для кого цей майстерклас? 

Для учнів 9-11 класів, які прагнуть поглибити свої знання з математики та інформатики, бажають зрозуміти основи обчислювальної геометрії, а також отримати практичний досвід у розв'язанні олімпіадних задач.

Спікер: Євгеній Вікторович Козолуп, керівник секції програмної інженерії КПЗО «Київська Мала академія наук учнівської молоді», завідувач навчально-наукової лабораторії робототехніки та 3D-технологій кафедри інформаційних технологій і програмування Українського державного університету імені Михайла Драгоманова

Дата: 15.11.2024 р. о 16:00

Місце проведення: ауд. 227, центральний корпус Українського державного університету імені Михайла Драгоманова (найближче укриття – ст. м. Університет, 3 хв)

Тривалість: 1,5 години

Попередня реєстрація за посиланням : https://forms.gle/TZtACRT148udpWuA9

 

Версія для друку Опубліковано: 13 Листопада 2024