Майстер-клас: від ідеї до проєкту
Треба зазначити, що теоретична частина наукового проєкту, яка є найскладнішою навіть для досвідчених науковців, є найбільшим високо оцінюваним критерієм, тому для юних учених важливо розібратися у всіх особливостях цієї частини наукового проєкту. Про те, як правильно написати вступ до наукового проєкту, дізналися понад три десятки учнів та педагогів закладів освіти Києва.
На занятті вихованці з різних секцій Київської МАН поговорили про те, що таке актуальність, мета, завдання, обʼєкт та предмет дослідження, а також як правильно обрати загальнонаукові методи для майбутнього наукового проєкту. На прикладі робіт учнів минулих років теперішні школярі подивилися на вдалі та менш влучні приклади формулювання наукового апарату своєї роботи.
Друга частина заняття була присвячена науковій термінології та особливостям її використання у сучасних наукових працях. Особливо доцільним це було, з огляду на відзначення Дня української писемності та мови, що є надважливим для кожного свідомого українця. Отже, столичне учнівство змогло дізнатись та взяти собі у скарбничку основні вирази та звороти, якими варто послуговуватися під час презентації свого наукового проєкту.
Наприкінці заняття відбувся інтерактив з вихованцями під час якого, Карен Сергійович, разом із молодими науковцями, сформулювали складники вступу їхніх наукових проєктів.