МИ ЙДЕМО ДО ШКОЛИ. Ліцей №22

МИ ЙДЕМО ДО ШКОЛИ. Ліцей №22 Як знаходити однодумців, розкривати можливості кожного і допомагати школярам столиці опанувати шлях у науку чи до омріяної професії? Звісно, роблячи спільну справі силами різних закладів освіти! Саме таким шляхом пішли відділення суспільних комунікацій Київської МАН і педагоги ліцею №22 міста Києва, організувавши Тиждень медіамайстерності. А завершився він відкритим майстер-класом для ліцеїстів старших класів за участю гостей із Київської МАН.

Ліцей обрав спеціалізацію з медіамайстерності для своїх учнів, а тим часом у Київській МАН працює секція цього напрямку, тож не випадково ми знайшли один одного у столичному освітньому морі.

Спершу гостям Київської МАН показали затишні аудиторії ліцею, медіатеку, де проводиться кіноклуб для школярів, добре обладнані лабораторії й чудово обладнаний клас інформатики. Актовий зал вразив і обсягом, і комфортом! А далі у конференц-залі у невимушеній атмосфері й за активною участю школярів ліцеїсти поділилися досвідом ведення соціальних мереж закладу і планами їхнього розвитку, темами науково-дослідницьких робіт з комунікації, над якими працюють цього навчального року.

Попри відсутність світла під час заходу використовувалося багато технічних засобів для візуалізації інформації, професійного освітлення і зйомки трьома камерами в імпровізованій студії. Тут і проходила практична частина – живий майстер-клас від керівника секції Медіамайстерність Київської МАН Івана Хлопова «Як записувати подкасти».

Героями подкастів стали директорка Київської МАН Ірина Поліщук, яка в інтерв’ю розповіла про можливості розвитку для вихованців Київської МАН, а також завідувачка відділення суспільних комунікацій Ольга Сухомлин і координаторка конкурсу КрутеЗНО Ірина Плехова. Вони розказали про корисні навички, яке дає навчання у відділенні, дослідження наукових тем чи написання творчих робіт у Київській МАН, досвід публічних виступів та участі у конкурсах, що збагачує і розвиває особистість.

Слова подяки від директора ліцею №22 Романи Чаусової, врешті-решт відчуття взаєморозуміння і натхнення, зацікавленість усіх учасників у розвитку співпраці заклало підґрунтя для подальшої спільної роботи освітніх закладів Києва. 

Версія для друку Опубліковано: 27 Листопада 2024