М18. Моделювання законотворчого процесу «Наш законопроєкт»

За умовами гри, після того, як петиція, що попередньо була подана на розгляд до оприлюднення та пройшла кількісний бар’єр, а саме, набрала 250 голосів, береться в опрацювання.
Варто все ж таки сказати, що усі 4 петиції, які подали наші юні КМАНівці-законотворці, пройшли кількісний бар’єр. Тому було проведене голосування та дебати, щодо того, яку саме петицію беремо для подальшої роботи. Визначились, працюватимемо з петицією «Про запровадження курсу керування автомобілем у закладах загальної середньої освіти (для учнів 11 класів)».
Довідково: «Право законодавчої ініціативи належить: народним депутатам, Кабінету міністрів України, Президенту України».
Цьогоріч ми працюємо зі сферою інтересів Комітету освіти, науки, інновацій, молоді та спорту. Під час моделювання засідання народні депутати, члени Комітету, працювали з питаннями: визначення місця проведення таких курсів; з’ясування джерела фінансування, партнерства, залучення інвестицій; характер курсу (введення його в програму/факультатив) та, враховуючи особливості програми, визначити критерії того, хто може навчатись – вік/стан здоров’я, інклюзивність, аби забезпечити рівне право всіх бути залученими.
Після обговорення, дотримуючись процедури, алгоритму дій, який є визначеним для проведення таких засідань, одностайно ухвалили рекомендувати Верховній Раді України:
- Внести в порядок денний роботи сесії.
- Представити на пленарному засіданні.
- Прийняти за основу проєкт Закону України «Про запровадження курсу керування автомобілем в закладах середньої загальної освіти (для учнів 11 класів)».
На завершення, трошки рефлексії та емоцій.
Ми чудово попрацювали, драйвово, творчо. Сьогодні була класна гра, яскрава комунікація, були жваві дискусії, запальні промови, обґрунтовані доповнення.
Юні законотворці продовжують навчатись, а головне – разОм надихати один одного, запалювати та спільно рухати цей світ!
Як проходило засідання дивиться тут