Конференція «Міжнародний день англійської мови та його значення»

Захід почався з хвилини мовчання на вшанування пам'яті загиблих в результаті варварської повітряної атаки на українські міста, котру рф здійснила в ніч з 23 на 24 квітня.
Після цього з вступним словом виступив керівник секції Кравченко Олександр Григорович. Він зупинився на загальних аспектах заснування та відзначення Міжнародного дня англійської мови. Потім
Учениця 9 класу гімназії № 283 Катерина Мисько виступила з розповіддю на тему «Історичні та мовні передумови відзначення Дня англійської мови». Катя зробила історичний екскурс у розвиток англійської мови, набуття нею статусу міжнародної мови, розповіла про роль Вільяма Шекспіра у встановленні її літературної норми.
Потім виступив учень 9 класу ліцею «Оболонь» Андрій Федоренко, який зупинився на культурній ролі Дня англійської мови, як свята, що має своєю метою популяризацію англійської мови як засобу встановлення зв'язків між представниками різних культур і національних спільнот, а також вшановування мовного та культурного розмаїття та сприяння рівноправному використанню всіх шести офіційних мов ООН.
У наступній презентації, з котрою виступив учень 11 класу ТОВ «Центр освіти «ОПТІМА» Костянтин Іванов, йшлося про сам процес відзначення цього свята та культурні заходи, що супроводжують його.
Останнім був виступ учениці 10 класу гімназії № 178 Хоанг Бао Ань, яка розповіла про заходи, що вживаються для популяризації англійської мови в Україні, а також навела статистичну картину володіння англійською мовою громадянами України. Окрім цього, було показано, як належний рівень володіння англійською мовою трансформується в успіхи в економічно-бізнесовій царині.
По завершенню доповідної частини учасники конференції переглянули відео, в якому представники американського та британського посольств в Тунісі в рамках відзначення Дня англійської мови провели опитування молодих людей щодо їхніх преференцій у використанні американського та британського варіантів англійської мови.
Після перегляду відео проводилася вікторина, в якій учні демонстрували свої знання лексичних відмінностей американського та британського варіантів англійської мови.
Конференція була корисною не тільки в суто науково-теоретичному, але й в практичному плані, оскільки учасники мали можливість вдосконалювати свої навички публічного виступу англійською мовою і поглиблювати свої знання у галуз мовної варіантології.