Інструментарій для роботи із пропагандистськими наративами
Одним з етапів дослідження є проведення та робота фокус груп з вчителями-практиками щодо використання ними засобів критичного мислення під час вивчення подій історії України, всесвітньої історії, курсу громадянської освіти, котрі пов’язані з політикою тоталітарних режимів, а також місця національних меншин та корінних народів у викладанні шкільних курсів суспільних дисциплін.
Російська агресія є розвʼязаною війною проти України, війною проти держави континентальної Європи, війною, яка знівелювала систему колективної безпеки. Знову звучать наративи силової ревізії кордонів, ідеї новітнього тоталітаризму. І одним із сучасних викликів – є агресивне використання росією перекрученої історії та впровадження відверто ворожого фактажу.
Проєкт «Інструментарій для критичного викладання історії», представництва DVV International в Україні, спільно із Всеукраїнською асоціацією вчителів історії та громадянознавства «Нова Доба», спрямований на покращення практик викладання історичних та суспільних дисциплін, так і на застосування та використання у роботі зі шкільною молоддю освітніх студій памʼяті, медіаосвіти, інструментарію для роботи з пропагандистськими наративами.
Проєкт є частиною міжнародної ініціативи «Інструментарій для критичного викладання історії», що виконується консорціумом неурядових організацій у Вірменії, Грузії, Молдові та Україні за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини. Головними партнерами проєкту є DVV International, Фундація Кербера та міжнародна спілка EUSTORY.