Фінансова абетка. Кишенькові кошти

Фінансова абетка. Кишенькові кошти Чергове інтерактивне заняття з мінікурсу «Фінансова абетка» для учнів Школи юного науковця, на якому розглядалися питання: кишенькові гроші; витрати та доходи; як розрахувати свої потреби на день, тиждень, місяць; створюємо свій бюджет на тиждень та місяць, відбулося 4 квітня.

Спікерка мінікурсу Наталія Дзюба, керівниця Школи бізнесу Київської МАН розповіла учням, що таке кишенькові гроші (це ті, які мама і тато виділяють своїй дитині на потреби: покупку шоколадки, булочки чи соку в шкільній їдальні тощо), як ними правильно розпоряджатися (як не сумно це звучить, але купувати все й одразу тільки тому, що хочеться не варто, адже гроші в родині не з’являються від помаху чарівної палички, батьки багато працюють, щоб отримати заробітну плату, з якої й виділяються, зазвичай, кишенькові гроші для дитини).

Але, можна і самостійно збільшити кількість особистих кишенькових грошей – заробити (роздавання листівок, вигулювання собак, мийка авто, допомога сусідам по господарству тощо). Врешті-решт, заробити гроші можна, займаючись улюбленою справою: наприклад, виготовленням та продажем саморобок. 

Контроль своїх витрат, дбайливе ставлення до подарованих та зароблених грошей зробить дитину ощадливішою у майбутньому.

На завершення заняття провели гру на асоціації. Учні активно працювали над логікою прив'язки зображення на картинці до поняття грошей. 

 

Версія для друку Опубліковано: 08 Квітня 2024