Діалог та форми аргументації
У заході взяли участь юні вихованці київських шкіл, які мали змогу ознайомитися з основами побудови діалогу, важливістю правильної аргументації та її застосуванням у різних життєвих і навчальних ситуаціях. Лекція супроводжувалася інтерактивними завданнями, що дозволили учасникам поглибити свої знання та відпрацювати навички аргументації на практиці.
Лектором виступив Карен НІКІФОРОВ, керівник секції, який навіть в умовах відключення електроенергії продемонстрував відданість своїй справі та провів захід у форматі онлайн, використовуючи резервні джерела живлення. Карен Нікіфоров підкреслив, що критичне мислення та здатність вести конструктивний діалог є ключовими компетенціями сучасної молоді. Юні слухачі були зацікавлені та активно брали участь у дискусіях, що свідчить про високий рівень мотивації до навчання та розвиток їхньої комунікативної культури.
Лектор пояснив, що діалог – це не лише обмін інформацією, а й взаємодія, яка передбачає відкритість, повагу до співрозмовника та готовність до співпраці. Було звернуто увагу на важливості слухання та розуміння різних поглядів. Учасникам були представлені різні види аргументів – логічні, емоційні та етичні. Карен Нікіфоров навів приклади, як кожен з типів може застосовуватися у дискусіях для переконання співрозмовника.
Попри технічні труднощі, захід пройшов успішно та отримав схвальні відгуки від учасників. Київська Мала академія наук продовжує підтримувати освітні ініціативи, які сприяють всебічному розвитку учнівської молоді.
Освітній захід був проведений до Дня Наума-розумника межах циклу наукових зустрічей відділення філософії та суспільствознавства «Шлях в науку».