TheoPrax як об’єднуючий феномен
навчання, науки та господарювання
«TheoPrax» – це методика викладання та навчання, головною метою якої є підвищення прагнення до знань у таких галузях, як наука і техніка, а також у гуманітарних та соціальних сферах. Завдяки даній методиці учні та студенти, так само, як і викладачі та професори, можуть застосувати на практиці отримані знання та проявити їх на громадському рівні. Методика була розроблена в кінці 20-го століття німецьким професором Петером Айєрером та педагогом Дьорте Краузе.
Використання методики «TheoPrax» має на меті:
- підвищити серед учасників навчального процесу інтерес до навчання;
- об’єднати процеси – думати – діяти;
- розвинути серед учасників навчального процесу підприємницькі навички;
- сприяти самостійному навчанню;
- поглибити фахові знання;
- з допомогою спільних проектів ініціювати співпрацю школи/університету/підприємства/науково-дослідної установи;
- допомогти у професійній орієнтації, виборі навчального закладу та пошуку роботи;
- підвищити інтерес до вивчення технологій «know-how».
Як забезпечити ефективне навчання здібних, перспективних учнів та студентів, які мають досягнення у навчанні, науковій роботі і мріють стати ще й успішними підприємцями? На це запитання відповіли Петер Айєрер, член правління фонду «ТеоПракс», член Національного комітету «Освіта за сталий розвиток», експерт-консультант Федерального міністерства економіки, експерт-консультант Федерального міністерства освіти і науки Німеччини, доктор природничих наук, професор, а також Дьорте Краузе, керівник Центру «ТеоПракс», член правління Фонду «ТеоПракс», викладач Університету м. Гайдельберг.