Infomatrix

Infomatrix — це міжнародний конкурс комп’ютерних проєктів, який породжений бажанням об’єднати найкращих ІТ студентів світу. Конкурс – це не лише просування професійної досконалості, він також сприяє розвитку міжкультурного діалогу та співпраці через залучення студентів і викладачів з усього світу.

Організатори конкурсу:

Латиноамериканське товариство науки і техніки SOLACYT

Це некомерційна громадська асоціація, створена у 2002 році з метою поширення наукової культури, а також розвитку науки і техніки в Латинській Америці. SOLACYT об’єднує кілька освітніх рухів, які пропонують багатонаціональну платформу для підтримки студентів, викладачів, установ, зацікавлених у науці та техніці, шляхом навчання, розробки, публікації та проведення конкурсів, ярмарків, семінарів та навчальних ресурсів.

Фонд освітніх закладів Lumina (Lumina Educational Institutions Foundation), Румунія

Фонд навчальних закладів Lumina був заснований у 2001 році з основною метою організації освітньої діяльності на всіх рівнях структурної архітектури румунської освітньої системи. В установчому акті визначено його мету так: пропагувати культурні та наукові цінності через освіту. З моменту свого створення Lumina Educational Institutions Foundation бере активну участь у підтримці видатних студентів за допомогою своїх стипендіальних програм, серед яких є численні призери національних і міжнародних конкурсів.

 

КАТЕГОРІЇ ЗА ЯКИМИ ПОДАЮТЬСЯ ПРОЄКТИ:

АПАРАТНИЙ КОНТРОЛЬ

Створіть програмне забезпечення, що керує механічним пристроєм, або підключіть його до електронного/механічного пристрою. Також у цій категорії вітаються проєкти з робототехніки.

КОРОТКОМЕТРАЖНИЙ ФІЛЬМ

Створіть відео (короткий фільм, до 7 хвилин), у якому ви передасте своє повідомлення в історії, доповненій візуальними та звуковими ефектами. Додайте англійські субтитри.

РОБОТОТЕХНІКА LEGO LINE FOLLOWER

Це змагання, де учасник будує власного робота лише з Lego Mindstorm (NXT або EV3). Робот має бути закодований, щоб якомога швидше виявити чорну лінію та слідувати їй.

ПРОГРАМУВАННЯ

Планування. Кодування. Налагодження. Програмування. Якщо ви вважаєте, що впораєтеся з цим завданням і можете створити робочу програму від верху до низу, вам обов’язково слід спробувати! Вебпрограмування, програми або настільні програми входять до цієї категорії.

НАУКА КОМУНІКАЦІЯ

Учні обирають тему, пов’язану з наукою/технікою, яка їм подобається. Вони досліджують це та готують різноманітні матеріали, щоб пояснити це будь-якій аудиторії з метою розуміння цього та присвоєння його значення. Включення в проєкт прототипу або наочних посібників, а також документованого матеріалу є первинним.

РОБОТОТЕХНІКА LEGO SUMO

Це змагання, у якому два роботи, створені виключно з матеріалів Lego Mindstorm (NXT, EV3, Spike o 51515), відомі як сумо-боти, намагаються виштовхнути один одного з арени за допомогою датчиків, інтелектуального програмування та інноваційного дизайну за допомогою максимум 20 см за розміром сторони та максимальна вага 2 кг. Арена для змагань являє собою коло діаметром 77 см, а час на кожен раунд становить 3 хвилини.

РОБОТОТИКА БЕЗКОШТОВНИЙ ПОСЛІДОВНИК

Учасник повинен розробити та запрограмувати робота, здатного якомога швидше виявляти та слідувати шляху, окресленому чорною лінією.

КОМП'ЮТЕРНЕ МИСТЕЦТВО

Комп’ютерне мистецтво (так зване цифрове мистецтво) — це процес художньої презентації, до якого можна додавати малюнки, проєкти та 2D або 3D анімацію.

НАУКОВИЙ ПРОЄКТ

У цій категорії очікується, що учасники будуть розробляти пропозиції, інновації, матеріали або продукти в результаті вивчення однієї з різних галузей науки, таких як: біологія, фізика, хімія, медицина, здоров'я, наука про Землю або інженерія.

РОБОТОТЕХНІКА БЕЗКОШТОВНИЙ ЛАБІРИНТ

Робот призначений для знаходження шляху у лабіринті без сторонньої допомоги. Як тип автономного робота, він повинен самостійно розшифрувати шлях, щоб успішно вирішити лабіринт. Приймаються будь-які роботи учасника, ширина доріжки не менше 20 см, крізь білі стіни заввишки 15 см.

 

У 2023 році фінал проходив у двох форматах: face to face (офлайн) та онлайн. В ньому взяли участь представники понад 20 країн.


ПЕРЕМОЖЦІ 2023

 

Версія для друку Опубліковано: 19 Липня 2023
Помилка...
Запит підтверджено!
Увійдіть, використовуючи новий E-mail.
Запит підтверджено!
Увійдіть, використовуючи новий пароль.
Реєстрацію підтверджено!
Увійдіть, використовуючи свій E-mail і пароль.