Екскурсія до Bauer Media Group

Видавництво Bauer Media Group є однією з найуспішніших медіа-компаній у світі. Воно має представництво і в Україні – видавництво «Фенікс Прес Україна» − та випускає 17 періодичних видань різної тематики та направленості.
Справжньою несподіванкою для нас став початок зустрічі – стіл з гарячим чаєм і печивом! Пригостившись, МАНівці налаштувалися на екскурсію.
У рамках заходу відбулося спілкування із PR-менеджером, головним редактором одного із періодичних видань, екскурсія творчими майстернями та редакціями. Молоді дослідники дізналися про тонкощі маркетингу у видавничому бізнесі, стратегії та планування, шляхи збуту видавничої продукції.
Майбутнім юристам було дуже цікаво дізнатися про особливості правових аспектів у заключенні та дотриманні умов контрактів, домовленостей та угод медіа-холдінгу із партнерами та які «підводні камені» трапляються під час усього видавничого процесу.
Юні науковці засипали працівників запитаннями типу:
• як формується інформаційне наповнення видань;
• які бувають методи подачі інформації;
• які способивикористовуються длядослідження громадської думки;
• чи доречним є для журналів та видань політкоректність, політизація, баланс думок;
• чи можливе залучення старшокласників до медіа-простору;
• чи є для видавництва проблемоюгендерний підхід;
• яким чином відбувається визначення читацьких симпатій?
Крім усіх видань, що створювались тут, особливо цікаво було дізнатись від головного редактора про створення молодіжного глянцевого Joy-ю.
Загалом захід був досить інформативним, захопливим, пізнавальним та цікавим. Разом із запасом нових знань та вражень старшокласники взяли з собою і сувеніри на пам'ять.
Саме такі події спонукають юних пошуковців до досягнення нових вершин!