Відкрита природнича демонстрація 2023
Цього року наша Київська МАН представлена двома командами відділень Фізики, Хімії та Біології, Економіки та Наук про Землю. У захопливому кваліфікаційному етапі учасники турніру вирішували складні завдання в п'яти категоріях: Астрономія, Фізика, Хімія, Біологія та Географія. Вони мали місяць на те, щоб дослідити, вивчити та вирішити низку цікавих завдань, працюючи разом в команді. Наші учасники відзначилися своєю завзятістю та вмінням працювати у команді, представляючи наш заклад на високому рівні. Цей турнір надав їм не лише можливість випробувати свої сили у природничих науках, але й поглибити свої знання та розвинути навички співпраці та лідерства. Це чудова можливість для наших вихованців продемонструвати свої знання та навички у природничих науках та взяти участь у захопливому змаганні серед рівних.
Ми пишаємося нашими вихованцями та віримо, що їхні зусилля та талант допоможуть їм досягти ще більших висот у майбутньому!
Всеукраїнський Інтернет-турнір з природничих дисциплін ‒ захід, організований Національним центром «Мала академія наук України» та Всеукраїнською громадською організацією «Асоціація учителів фізики «Шлях освіти – XXI», який відбувається щороку з вересня до грудня й завжди збирає найрізноманітніші та найрозумніші розуми молоді з усієї України.. З 2010 року він залучив уже понад 20 000 учасників.
Метою проведення Турніру є:
- виявлення, розвиток і підтримка обдарованих дітей, підвищення інтересу школярів до поглибленого вивчення природничих дисциплін; залучення учнів середнього та старшого шкільного віку до науково-дослідницької діяльності в гуртках і секціях наукових відділень Малої академії наук України.
Завданнями Турніру є:
- створення інтерактивного освітнього середовища на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для задоволення інтелектуальних потреб обдарованих дітей та молоді;
- активізація науково-дослідницької діяльності учнів;
- поглиблення знань учнів із природничих наук;
- формування пізнавальних інтересів учнів, організація їх самостійної та групової пізнавальної діяльності;
- розвиток творчих здібностей, асоціативного та креативного мислення учнів;
- формування навичок роботи в команді, створення умов для плідного творчого спілкування обдарованих учнів;
- розвиток дистанційної форми навчання в системі МАНУ.