Студія запитань та відповідей Конкурс минув, а рекорди лишились!

Студія запитань та відповідей Конкурс минув, а рекорди лишились! Представляємо вам Алміла Яаджи, ученицю 10 класу Ліцею 142 м. Києва, ‒ цьогорічну рекордсменку міського етапу Конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН за кількістю конкурсних проєктів.

Алміла брала участь у Конкурсі одразу в 5 різних відділеннях Київська Малої академії наук, а саме: Відділення екології та аграрних наук, Відділення Інженерії та матеріалознавства, Відділення української філології та мистецтвознавства, Відділення іноземної філології та зарубіжної літератури, Відділення хімії та біології.

І при такій кількості робіт Алміла виборола срібну та бронзову нагороди в секціях «Українська література» та «Англійська мова та англомовна література», а у секціях «Ботаніка» та «Технології виробництва» отримала грамоти!

Як це – працювати над п’ятьма науковими проєктами одночасно? Про це і про свої враження від Конкурсу Алміла відповіла у нашій Студії запитань та відповідей 

1. Як виникла ідея написати роботи у 5 відділеннях?

Ідея написати роботи у п’яти відділеннях виникла через бажання дослідити різні наукові напрями та випробувати себе в різних галузях знань. Націлили мене на дослідження та давали цікаві ідеї й тематики мої вчителі з ліцею №142.

2. Що найбільше запам’яталося під час створення конкурсних проєктів?

Найбільше запам’яталися моменти, коли складні ідеї нарешті починали набувати чіткої форми, а також підтримка наставників і однодумців. Захист робіт і обговорення з журі теж були захопливими, особливо під час захисту з української літератури.

 3. Якби ти вирішила стати вченим, який науковий напрям все ж обрала б?

Якби я вирішила стати вченим, то, ймовірно, обрала б напрям, пов’язаний із біоінженерією, адже саме цій науці, на мою думку, належить величезний потенціал в майбутньому.

4. Як би ти закінчила фразу (одним реченням): «Участь у конкурсі МАН — це …»

Участь у конкурсі МАН — це можливість поглибити свої знання, спілкуватися з однодумцями й критиками та перевірити власні знання. Це шанс навчитися аргументувати свої ідеї та презентувати результати досліджень перед аудиторією.

Бажаємо Алмілі й надалі ставати рекордсменкою у всьому, що її надихає! Нехай наука завжди дарує нові виклики й перемоги!

Версія для друку Опубліковано: 31 Березня 2025